وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

حمل و نقل عمومی در دبی

راهنمای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دبی

تردد در دبی بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی از هر کدام از مناطق دبی به مناطق دیگر این شهر دسترسی پیدا کنید. شما برای تردد در این شهر زیبا گزینه های مختلفی در اختیار دارید که ما در ادامه یک به یک آن ها را بررسی می کنیم و درباره هر کدام از آن ها یک سری اطلاعات کاربردی به شما می دهیم. خوب است که قبل از اینکه به دبی سفر کنید، این مطلب را مطالعه کنید تا از نکات مهمی که باید درباره وسایل حمل و نقل در دبی بدانید، مطلع شوید.

راهنمای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دبی

راهنمای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دبی برای گردشگران

وسایل نقلیه عمومی دبی

پر استفاده ترین وسایل حمل و نقل عمومی در دبی، وسایل نقلیه ای مانند مترو، اتوبوس و تاکسی هستند که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

مترو دبی

اولین نکته ای که باید بدانید، این است که مترو دبی در روزهای عادی تا 10 شب و در روزهای آخر هفته تا 12 شب باز است. پس اگر بخواهد دیرتر از 10 شب در روزهای وسط هفته در دبی تردد کنید، عملا نمی توانید از مترو برای ترددتان بهره مند شوید. نکته دیگر اینکه مترو دبی در همه مناطق این شهر ایستگاه ندارد و بیشتر ایستگاه هایش در خیابان شیخ زاید، دیره و کاراما هستند. ضمنا ایستگاه هایی که در نزدیکی مراکز خرید دبی قرار گرفته اند، ارتباط مستقیم به مراکز خرید دارند و شما می توانید از طریق تونل های زیرزمینی مترو مستقیما به مراکز خرید دسترسی پیدا کنید و نیازی نیست که از ایستگاه مترو خارج شوید و در گرما با راه رفتن در خیابان ها به مراکز خرید دبی دسترسی پیدا کنید.


مترو دبی

مترو دبی

قیمت بلیط مترو دبی

شما برای استفاده از مترو دبی می توانید بلیط تکی را از باجه های ایستگاه های مترو دبی خریداری کنید و یا اینکه یک کارت اعتباری مترو دبی یا نول کارت خریداری کنید و هر بار که لازم شد، آن را شارژ کنید. این نول کارت که در موردش صحبت می کنیم، دو نوع دارد که یکی از آن ها نقره ای و دیگری طلایی است. شما با داشتن نول کارت نقره ای (سیلور) می توانید از واگن های معمولی قطارهای مترو دبی استفاده کنید. در حالی که اگر نول کارت طلایی (گلد) داشته باشید، می توانید از واگن های وی آی پی مترو دبی که خلوت تر هستند و پنجره های بزرگتری دارند، استفاده کنید. یادتان باشد که شما همیشه باید در طول سفر با مترو دبی بلیط خود را نگه دارید تا اگر مسئولان مترو از شما آن را برای اسکن کردن درخواست کردند، بتوانید بلیط خود را به آن ها تحویل دهید و به دلیل نداشتن بلیط جریمه نشوید. لازم به ذکر است که قطارهای مترو دبی مثل قطارهای مترو تهران دارای واگن مخصوص بانوان هستند و خانم ها می توانند در صورت تمایل سوار این واگن ها بشوند. 

اتوبوس های دبی

اتوبوس های دبی در عین اینکه مزایای زیادی دارند و راحت و ارزان هستند، یک سری معایب هم دارند. مشکل اصلی که اتوبوس های دبی دارند، این است که در ایستگاه های متعددی توقف دارند و اصولا طی کردن یک مسیر کوتاه با آن ها زمان زیادی می گیرد. اما از آن طرف مزیتی که دارند، این است که تقریبا همه مناطق دبی را مورد پوشش قرار داده اند. نکته جالب دیگری که درباره اتوبوس های دبی وجود دارد، این است که تمامی ایستگاه های اتوبوس این شهر دارای کولر هستند و شما در زمانی که منتظر یک اتوبوس هستید، مجبور نیستید که گرمای هوا را تحمل کنید و به راحتی می توانید در کابین های خنک ایستگاه های اتوبوس دبی بنشینید تا اتوبوس مورد نظرتان از راه برسد.

هزینه بلیط اتوبوس در دبی

شما با همان نول کارتی که برای استفاده از مترو دبی می خرید، می توانید سوار اتوبوس های دبی بشوید. یادتان باشد که شما نمی توانید به راننده های اتوبوس های دبی پول نقد پرداخت کنید و تنها با داشتن نول کارت اجازه این را پیدا می کنید که سوار اتوبوس های دبی بشوید.

تاکسی های دبی

شما می توانید برای تردد در هر کدام از مناطق دبی از تاکسی استفاده کنید. یک سری تاکسی زرد رنگ در دبی وجود دارد که در سطح خیابان های این شهر تردد می کنند و شما می توانید به راحتی آن ها را در هر کدام از خیابان های دبی پیدا کنید. گذشته از این ها، یک سری از تاکسی ها با اپلیکیشن های تاکسی آنلاین در دبی کار می کنند و شما می توانید آن ها را به صورت اینترنتی و با استفاده از همان اپلیکیشن ها بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که اپلیکیشن هایی مثل اوبر (Uber) یا کاریم (Careem) را برای خود دانلود کنید و از آن ها برای گرفتن تاکسی استفاده کنید.

البته باید این را بدانید که معمولا کرایه تاکسی های اپلکیشن های تاکسی آنلاین در دبی از تاکسی های زرد رنگ معمولی در این شهر بیشتر است. اما مزیتی که تاکسی های آنلاین دبی دارند، این است که شما قبل از اینکه سوار آن ها بشوید، یک نرخ ثابت به عنوان کرایه تاکسی به شما داده می شود و حتی اگر ترافیک سنگین شود و یا هر اتفاق دیگری در مسیر بیفتد، کرایه تاکسی برای شما زیادتر از آن نرخ ثابت محاسبه نمی شود. در صورتی که ممکن است این اتفاق در تاکسی های غیر اینترنتی برای شما بیفتد و راننده کرایه تاکسی را با مواجهه شدن با ترافیک بیشتر کند.


تاکسی های دبی

بزرگراه های دبی

بهترین تاکسی های اینترنتی دبی

اگر برایتان سوال پیش آمده که تاکسی های اینترنتی کدام اپلیکیشن در دبی ارزان تر است، باید به شما بگوییم که نرخ تاکسی های اوبر در مسیرهای طولانی و نرخ تاکسی های کاریم در مسیرهای کوتاه مناسب تر هستند و شما می توانید با توجه به این مساله یکی از آن ها را برای مسیری که در دبی مد نظر دارید، استفاده کنید.

سخن نهایی

در آخر این را در نظر داشته باشید که شما برای تردد در دبی به استفاده از همه وسایل حمل و نقل عمومی دبی از تاکسی گرفته تا مترو و اتوبوس نیاز پیدا می کنید. پس بهتر است که همه نکاتی که در این مقاله به آن ها پرداخته شد را در ذهن داشته باشید و هر جا که لازم شد از آن ها استفاده کنید. برای رزرو تور دبی می توانید با همکاران ما در mehrparvaz.com تماس بگیرید.


درباره دبی بیشتر بخوانید:

✔ قوانین مترو دبی

✔ دبی در فصل تابستان تا چه اندازه گرم می شود؟

✔ قاب دبی

 

طبیعت گردی در شهرهای ترکیه

گردش در طبیعت ترکیه و بازدید از زیبایی های طبیعی ترکیه از جذابیت های سفر به این کشور است. مناظر طبیعی زیادی در استانبول، آنتالیا، کوش آداسی و سایر شهرهای آن وجود دارد که در ادامه بررسی می کنیم.

ترکیه غنی از طبیعت زیبا و فرهنگ و آداب و رسوم مختلف است. زیبایی های طبیعی و میراث تاریخی زیادی در وجود دارد. ترکیه به عنوان پلی میان آسیا و اروپا عمل می کند. برای ماجراجویی در ترکیه کارهای زیادی وجود دارد. از جمله کوهنوردی، غواصی، قایقرانی در آب های خروشان، اسکی وتفریحات دیگر که باعث جذاب شدن ترکیه برای گردشگران می شود. زیبایی های طبیعت ترکیه بسیار زیاد است و می تواند برای افرادی که به طبیعت گردی علاقه دارند مقصد مناسبی باشد.

دره پروانه ها از جاذبه های طبیعی ترکیه

جاذبه های طبیعی ترکیه

ترکیه شگفتی های طبیعی خارق العاده زیادی دارد و برخی از آنها واقعا منحصر به فرد هستند. در ادامه جاذبه های طبیعی ترکیه را معرفی می کنیم که همگی شگفت انگیزند. شما می توانید در کنار  سفر به شهرهای معروف ترکیه، سفر به طبیعت ترکیه را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

پاموکاله

پاموکاله که یکی از معدود زیبایی های طبیعی جهان است، در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. پاموکاله به معنی قلعه پنبه ای است. هنگام قدم زدن در میان سنگ های سفید تراورتن که منظره زیبایی را می سازند می توانید غروب خورشید را تماشا کنید. همچنین می توانید با پاراگلایدر این منطقه و شهر باستانی هیراپولیس را از آسمان ببینید.

شما می توانید با تور کوش آداسی به پاموکاله نیز سفر داشته باشید. زیرا پاموکاله از جاذبه های گردشگری نزدیک به کوش آداسی است. در سفر با تور کوش آداسی با تنوعی از جاذبه های گردشگری مواجه می شوید. از جاذبه های طبیعی و بی مانند این شهر همچون پارک ملی بیوک مندرس، جزیره کبوتر کوش آداسی گرفته تا آثار تاریخی این شهر همچون  شهر میلتوس کوش آداسی البته نمی توان از تماشای غروب آفتاب در سواحل دریای اژه از رستوران ها و کافه های این شهر به سادگی گذشت. مطمئنا سفر به کوش آداسی برایتان با استفاده از تور گردشگری کوش آداسی بهترین سفر زندگیتان خواهد شد.

پاموکاله از زبیاترین مکان ها برای طبیعت گردی در ترکیه

فتحیه

فتحیه امروز یک استراحتگاه تعطیلات و یک نقطه ورودی مناسب برای شهر لیکیا، دره ساکلیکنت و ساحل و تالاب فوق‌العاده در اولودنیز است. اما جاذبه های زیادی در خود استراحتگاه وجود دارد، از بازار هفتگی معتبر تا موزه درجه یک و کوچه‌های خنک و سایه‌دار شهر قدیمی‌اش از جاذبه های این منطقه هستند.

با پس‌زمینه‌ای ارزشمند از ماسه‌های طلایی، کوه‌های جنگلی و کیلومترها اقیانوس نیلگون، جای تعجب نیست که فتحیه یکی از پربازدیدترین بنادر در ساحل فیروزه ای ترکیه باشد. خود شهر با تفرجگاه‌های سرسبز کنار دریا، بازارهای پرجنب‌وجوش و خرابه‌های باستانی به همان اندازه جذاب است.

آنتالیا

آنتالیا شهری است که در سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته است و مناطق مختلفی را شامل می شود که در هنگام رزرو تور و هتل، احتمالا نام آن ها می شنوید. مناطق لارا، کمر، بلک و سیده از مناطق آنتالیا هستند. آنتالیا طبیعت و ساحل بسیار زیبایی دارد.

با بالا رفتن قیمت ارزهای خارجی، بسیاری از افراد به دنبال سفر ارزان هستند. آژانس های مسافرتی مختلف نیز با ارائه تخفیف ها و پکیج های مختلف، سعی در پایین تر آوردن قیمت ها و ارائه تور ارزان به مسافران برای جلب رضایت آنان دارند. قیمت تور آنتالیا بستگی به نوع پرواز انتخابی شما و کیفیت هتل انتخابی تان دارد. ایرلاین های خارجی مانند ترکیش، به طور معمول، قیمت بالاتری دارند اما با تورهای مهرپرواز می توانید از تخفیف ها و آفرها برای کاهش هزینه خود استفاده کنید.

دریاچه سالدا

دریاچه سالدا با مساحت 295 کیلومتر مربع یکی از شگفتی های طبیعی نادر کشور ترکیه است. این دریاچه یکی از 5 دریاچه تمیز و با ارزش دنیاست. این نقطه باشکوه یک جاذبه زمین شناسی قابل توجه است. دریاچه سالدا یکی از دو مکان موجود در جهان است که دارای ساختار سنگی مشابه مریخ است. این دریاچه در جنوب غربی ترکیه و در استان بوردور واقع شده است.

کاپادوکیا

کاپادوکیا که به خاطر ستون های دودکش مانند و قارچی شکل خود در فهرست میراث جهانی یونسکو مشهور است. اگر از آن بازدید نکرده‌اید، چیزهای زیادی را از دست داده‌اید. جغرافیای آن در جهان بی نظیر است و صخره های زیبایی دارد. بالن سواری از جاذبه های کاپادوکیا است و به همین جهت به شهر بالن ترکیه معروف شده است. در حالی که با بالن بر فراز کاپادوکیا پرواز می کنید، قرمزی دودکش های کاپادوکیا و سایه های آن مناظر فوق العاده ای را ارائه می دهند.

آلانیا

آلانیا یک منطقه جذاب ساحلی است و یک مقصد گردشگری محبوب است. آلانیا در دوران باستان پامفیلیا و کیلیکیه نامیده می شد. آلانیا تجربیات بی شماری را ارائه می دهد. می توانید در خلیجی که زمانی کلئوپاترا در نزدیکی آن سکونت داشت شنا کنید. همچنین می توانید خرابه های شهرهای باستانی را بگردید و در نهایت هتل هایی در سطح کیفیت جهانی استراحت کنید.

این شهر از شمال توسط کوه های توروس و از جنوب با دریای مدیترانه احاطه شده است. آلانیا در 130 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.

شما می توانید برای سفر ارزان به آلانیا از تور آلانیا استفاده کنید. با تور آلانیا در آژانس مسافرتی مهرپرواز این فرصت فراهم شده است تا از خدمات و تخفیف های ویژه ای بهره مند شوید. مهرپرواز به عنوان مجری مستقیم تور آلانیا، بهترین قیمت ها را به شما ارائه خواهد داد.

نمایی از شهر آلانیا

دره پروانه ها

دره پروانه فقط یک قایق سواری کوتاه با اولودنیز فاصله دارد و مکانی دیدنی است که ارزش سفر را دارد. این دره با دریاچه ای شفاف و کریستالی، ساحل سنگریزه های درخشان، آبشار کوچک، پروانه های زیبا و گل های تزئینی، بهشتی روی زمین برای مسافران است.

اولودنیز

اولودنیز به معنی دریای مرده و ساکن است که این نام از سکون باورنکردنی آب های دوست داشتنی آن می آید. این مرداب فیروزه ای بسیار جذاب است و ساحلی شنی سفیدش در اطراف آن به محبوبیت آن اضافه کرده است. اولودنیز با شکل طبیعی شبیه دریاچه و چشم‌انداز سبزش بازدیدکنندگان را مجذوب خود می‌کند. غواصی و پاراگلایدر از تفریحات این منطقه هستند. اولودنیز در نزدیکی فتحیه قرار دارد.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

بهترین فصل و زمان سفر به کشور تایلند

اقتصاد ایران: بهترین زمان سفر به تایلند برای گردشگرانی که به این کشور زیبا سفر می کنند اهمیت دارد. در ادامه بهترین فصل و زمان سفر به تایلند را بررسی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، تایلند، جواهری در ناحیه جنوب شرقی آسیا است که به عنوان سرزمین لبخندها نیز شناخته می‌شود. با سفر به این کشور متوجه خواهید شد که مردم آن به گرمی با شما برخورد می‌کنند، گویی دوستی هستید که بعد از مدت ها به خانه بازمی‌گردید. این کشور به اندازه کافی توسعه یافته است که تعطیلات مجلل را در برخی از شهرهای فوق مدرن خود مانند بانکوک، پاتایا و پوکت به شما ارائه دهد. سواحل، کوه‌ها و جزایر کشور تایلند آن را به یک مقصد جذاب برای سفر تبدیل می کند. این کشور طبیعت خود را به خوبی حفظ کرده است تا بهترین تجربه از تعطیلات را به شما ارائه دهد.


بهترین زمان سفر به تایلند از نظر آب و هوا

اگرچه آب و هوا در سراسر تایلند متفاوت است، اما می توانید در تمام طول سال از آن بازدید کنید. بهترین زمان سفر به تایلند از نوامبر تا اوایل آوریل است. این زمانی است که بارش باران کم است و آسمان صاف می شود. روزها گرم و مناسب برای گردش در ساحل یا بازدید از مکان های دیدنی تایلند است. از آوریل به بعد گرما شدیدتر می شود و ژوئن دوباره شروع فصل بارانی است.

اگر قصد سفر به تایلند را دارید ما می توانیم در آماده سازی و برنامه ریزی برای تعطیلات خود به شما کمک کنیم. بسته به انتخاب خود می توانید از پکیج های متنوع تور لحظه آخری تایلند در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. همچنین می توانید برای رزرو بلیط و اقامت در هتل از ما کمک بگیرید. برای خدمات ویزای تایلند نیز می توانید به کارشناسان ما اعتماد کنید.

ارتباط با مردمانی خنده رو و به شدت مهربان، استراحت در سواحل بهشتی، غواصی در آب های کریستالی و ماجراجویی در غارها دیگر اماکن شگفت انگیزی که فقط در تایلند پیدا می شوند شما را عاشق این سرزمین می کند. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان تایلند، شرایط را به نحوی برای شما خود ایجاد می نماید تا با کمترین هزینه به این کشور سفر کنید.

 فصل های سیزن تایلند (نوامبر تا فوریه)

در ماه های نوامبر تا فوریه که در سایر نقاط جهان ممکن است زمستان باشد، اما بهترین آب و هوا برای سفر به تایلند است. هوا در این زمان چندان مرطوب نیست و خورشید آنقدر شدید نمی تابد که در عرض چند دقیقه خیس عرق شوید. عصرها با نسیم خنکی که از دریا می وزد تجربه دلپذیری خواهید داشت. فصل اوج سفر به تایلند را ژانویه، نوامبر و دسامبر در نظر می گیرند. بنابراین می توانید این ماه ها را به عنوان بهترین زمان سفر به تایلند انتخاب کنید که شامل پاییز و اوایل زمستان می شود.

این زمان، فصل زمستان تایلند است اما سرد نیست و دمای هوا از 18 تا 32 درجه سانتی گراد متغیر است. فصل زمستان بهترین زمان برای سفر به تایلند است. دمای هوا معتدل است و روزها آفتابی هستند که آن را برای گشت و گذار و یا استراحت در ساحل به گزینه ای عالی تبدیل می‌کند. با این حال، همانطور که گردشگری در هر کشوری با بهبود آب و هوا رونق پیدا می کند، تایلند نیز در فصل زمستان شلوغ می شود. کریسمس و سال نوی چینی نیز از رویدادها جذاب این فصل در تایلند است.

در این فصل در کنار ساحل هوا گرم و دلپذیر است. با این حال، اگر به سمت کوه‌ها یا در داخل شهرهای کشور می‌روید، ممکن است شب‌ها خنک‌تر شود و بهتر است یک شال یا ژاکت سبک همراه داشته باشید.

شما می توانید با تور لحظه آخری پوکت به راحتی در دوران کرونا به تایلند سفر کنید. شرایط سفر به پوکت در دوران کرونا به این شکل است که با دوز واکسن تزریق شده و تست PCR می توانید بدون قرنطینه در هتل، در سطح جزیره پوکت تردد کنید و از امکانات تفریحی و ساحلی آن استفاده کنید. کشور تایلند تحت برنامه سندباکس، این طرح را برای سهولت سفر به پوکت تایلند اجرا کرده است.

فصل معمولی (شولدر سیزن) تایلند (سپتامبر تا اکتبر)

در این ماه ها آب و هوا در حال بهتر شدن است، اما ما هنوز به فصل اوج گردشگری نرسیده ایم. بارندگی پراکنده در تایلند وجود خواهد داشت اما روزها شروع به خشک شدن می کنند. دما و رطوبت نیز شروع به کاهش می کند. سواحل تایلند آنچنان شلوغ نیستند و اگر با رگبارهای گاه و بیگاه مشکلی ندارید و از آن لذت می برید، این ماه ها در اواخر تابستان و اوایل پاییز می توانند زمان خوبی برای بازدید باشند.

 فصل گرم و لو سیزن تایلند (آوریل تا می)

بسیاری از افراد می گویند هیچ زمان بدی برای بازدید از تایلند وجود ندارد، اما ممکن است زمان ناخوشایندی از نظر گردشگران وجود داشته باشد. در واقع ماه‌های آوریل تا مه (اواسط بهار) از ماه‌های گرم این کشور هستند و اگر نمی‌توانید گرما را تحمل کنید، بهتر است از گذراندن تعطیلات در این زمان اجتناب کنید. در این زمان از سال دمای تایلند بین 30 تا 34 درجه سانتی گراد است.

فصل تابستان در تایلند یک فصل لو سیزن در نظر گرفته شود، اما گردشگرانی هستند که این ماه ها را برای سفر خود به تایلند انتخاب می کنند. در این این زمان از سال، روزها گرم است و اندکی نسیم در غروب مشاهده می شود. آب و هوا در فصل خشک تایلند در واقع زمان مناسبی برای دریافت تخفیف های عالی برای اقامت و خرید تور است. زیرا تعداد گردشگران در این زمان کم است و هتل ها مایلند به شما تخفیف های نسبت به فصل های سیزن ارائه دهند.

فصل مرطوب و لو سیزن تایلند (ژوئیه تا سپتامبر)

در ماه ژوئیه به بعد باران های موسمی آغاز می شود و سه ماه مرطوب پیش روی گردشگران است که جذابیت کمی برای گردشگران تایلند دارد. خیابان ها پر آب می شوند، هوا مرطوب می شود و شما نمی توانید کاری انجام دهید جز اینکه در اتاق هتل خود بنشینید و به آبی که از ساختمان می ریزد خیره شوید. دمای هوا در این فصل بین 23 تا 29 درجه سانتی گراد است.

وقتی در تایلند باران می بارد، به معنای واقعی کلمه باران می بارد. آسمان باز می شود و تمام آبی را که دارند رها می کند و این شرایط به مدت 4 ماه تقریباً بدون وقفه ادامه دارد. اگر بادهای موسمی را دوست دارید و از گردش در زیر باران لذت می برید، این فصل برای شما مناسب است.

هر بار که بیرون می روید، یک چتر و یک بارانی همراه خود داشته باشید. از کفش های بارانی نیز استفاده کنید. یک کتاب نیز در دسترس داشته باشید برای مواقعی که نمی توانید بیرون بروید بتوانید مطالعه داشته باشید و از زمان خود استفاده کنید.


بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

مراکز خرید شهر وان ترکیه را بشناسید

مراکز خرید شهر وان ترکیه قیمت‌های مناسبی دارند و ایرانیان زیادی برای خرید به این شهر سفر می‌کنند. در ادامه به بررسی بهترین و ارزان ترین مراکز خرید وان ترکیه می‌پردازیم.

وان از شهرهای محبوب ایرانیان برای سفر به ترکیه است. دلیل اینکه ایرانیان زیادی آن را برای سفر انتخاب می‌کنند این است که شهر وان به مرزهای ایران نزدیک است و طبیعت و جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. دلیل دیگر آن وجود مراکز خرید زیاد و قیمت‌های ارزان است. در ادامه بیشتر به بررسی این موارد می‌پردازیم.



خرید در شهر وان ترکیه

شهر وان ترکیه مراکز خرید زیادی دارد. برندهای زیادی در این شهر شعبه دارند که از این لحاظ می‌توان گفت مانند شهرهای پرطرفداری مانند استانبول و آنتالیا است. اگر خرید در سفر برای شما اهمیت زیادی دارد، وان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. زیرا هم به ایران نزدیکی تر است و هم هزینه بسیار کم تری را برای سفر خود می‌پردازید.

شهر وان به نسبت جمعیت خود و مساحتی که دارد، تعداد زیادی مرکز خرید دارد. در این شهر می‌توانید هم برندهای ترک را پیدا کنید و هم از برندهای بین المللی خرید کنید. در این شهر می‌توانید پوشاک را با تنوع بسیار زیادی پیدا کنید و همچنین لوازم الکترونیکی، صنایع دستی، فرش و قالی، ظروف برنجی و مسی، زیورآلات، قوری و به صورت خلاصه بسیاری از اجناس را می‌توانید در وان خریداری کنید. همچنین می‌توانید شیرینی‌های ترکیه مانند باقلوا را نیز خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید وان ترکیه

در ادامه بهترین مراکز خرید وان ترکیه را به شما معرفی می‌کنیم تا قبل از سفر به این شهر با آن‌ها آشنا شوید. در ضمن شما می‌توانید برای این که سفر ارزانی داشته باشید از تور وان در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. تور زمینی وان محبوب ترین شکل سفر به شهر وان ترکیه است. سفر به وان از ایران اکثرا به صورت زمینی انجام می‌شود و معمولا به دلیل گران بودن پروازها و ترجیح مسافران به سفر زمینی، سفر هوایی به این شهر وجود ندارد.

تور زمینی وان نیز با اتوبوس و قطار قابل برگزاری است. تور وان با اتوبوس نیز ارزان تر از قطار است. در تور وان زمینی شما باید از مرز خوی (مرز رازی) عبور کنید.


مرکز خرید وان ای وی ام

مرکز خرید وان ای وی ام

مرکز خرید وان AVM فروشگاه‌های متعددی برای خرید اجناس گوناگون دارد. در این مرکز خرید 5 طبقه می‌توانید بهترین برندهای لباس مردانه و زنانه و ورزشی را پیدا کنید. همچنین لوازم آرایشی، بهداشتی، لوازم خانگی، دکوراسیون، لوازم التحریر و غیره را پیدا کنید. این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید وان است و معروف ترین برندها یدنیا در آن فعالیت می‌کنند.

این مرکز خرید چندین کافه و رستوران با غذاهای متنوع دارد. از امکانات دیگر این مرکز خرید، 7 سالن سینما و محوطه بازی برای کودکان است.

مرکز خرید آیدین پریهان ای وی ام وان

این مرکز خرید در نقطه خوبی از شهر وان یعنی در مرکز این شهر واقع شده است. بنابراین بهترین دسترسی را برای گردشگران می‌تواند داشته باشد. در این مرکز خرید میز فروشگاه‌های متنوع لباس مردانه و زنانه و چندین فروشگاه برای لباس کودکان و نوجوانان وجود دارد. همچنین فروشگاه‌های لوازم دیجیتالی، شیرینی فروشی و کافه و رستوران نیز در این مرکز خرید وجود دارند. این مرکز خرید به دلیل قرارگیری در مرکز شهر به بسیاری از هتل‌های شهر نزدیک است.

مرکز خرید ترکوز وان

این مرکز خرید قیمت‌های مناسبی را ارائه می‌دهد و در مرکز شهر قرار گرفته است. فروشنده‌های آن اکثرا مردم اهل شهر وان هستند. در این مرکز خرید به دلیل محلی بودن فروشنده‌ها بیشتر اوقات به زبان ترکی صحبت می‌شود و تعداد کمی‌از فروشندگان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. لباس‌های با کیفیت خارجی با برندهای اروپایی و همچنین اجناس ترک را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. همچنین مانند سایر مراکز خرید، در این مرکز خرید نیز کافه برای استراحت و یک سینما وجود دارد.

بازار روس‌ها در وان برای خرید ارزان

این بازار از بازارهای ارزان وان است و مرکز شهر قرار دارد و از چندین خیابان تشکیل شده است. این بازار فضای سنتی تری نسبت به سایر مراکز خرید مدرن و لوکس وان دارد و به دلیل قیمت‌های مناسب آن طرفدارن زیادی دارد. کالاهای روس و سایر کالاهای مخالف را می‌توانید در آن پیدا کنید.

بازار سنتی وان

بازار قدیمی‌وان و فروشگاه‌های خیابان جمهوریت و کاظم کاربکر

بازارهای قدیمی‌بر خلاف مراکز خرید در خیابان‌ها قرار گرفته اند و می‌توانید از مغازه‌های و فروشگاه‌هایی که در خیابان‌های اصلی وان هستند خرید کنید. خیابان جمهوریت وان و خیابان کاظم کارابکر از خیابان‌های معروف این شهر است که در آن می‌توانید از اجناس سنتی گرفته تا برندهای بین المللی را پیدا کنید.

سایر مراکز خرید معروف شهر وان ترکیه، مرکز خرید وان متروپولیتن، اوتلت وان، آتاسوی آرت، نمایندگی برندهای بین المللی، بازار اروپا، بازار لیمون و آتایوس سیلور هستند.

سفر به سایر شهرهای ترکیه

شما می‌توانید به شهرهای دیگر ترکیه برای خرید نیز سفر کنید تا در کنار آن از جاذبه‌های گردشگری آن‌ها نیز بازدید کنید. شهرهایی مانند استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس، ازمیر، بدروم و… در کنار جاذبه‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی مراکز خرید خوبی نیز دارند. یک از این شهرها شهر بدروم است که ساحل زیبا و طبیعتی فوق العاده و آب و هوایی متفاوت دارد که می‌توانید در تور بدورم از آن بازدید کنید.

بدروم نیز همچون مارماریس و آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای است. ویژگی این آب و هوا تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و در برهه ای بارانی است. گرمترین موقع در بدروم ماه آگوست و سردترین نیز ماه فوریه می‌باشد.

لازم به ذکر است که بیشتر برند‌های بنام دنیا در پاساژهای بدروم نمایندگی‌های فعال دارند از مراکز خرید بدروم می‌توان به مرکز خرید میدتاون بدروم، مرکز خرید اواسیس بدروم، مرکز خرید اونیو بدروم و بازار قدیمی‌بدروم اشاره کرد.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می‌توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می‌توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر‌های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را با بهترین قیمت‌ها به شما مسافران گرامی‌ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می‌توانید از خدمات آن‌ها بهرمند شوید. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

تور ترکیبی استانبول دیدیم

تور ترکیبی استانبول دیدیم【مشاهده قیمت تور ارزان و لحظه آخری】مهرپرواز

تور ترکیبی استانبول دیدیم لحظه آخری⏰ و ارزانترین قیمت تور ترکیبی استانبول دیدیم و بهترین هتل ها را با آژانس مسافرتی مهرپرواز خرید و رزرو کنید.

پکیج تور ترکیبی استانبول دیدیم شامل چه مواردی است؟

استانبول و دیدیم از شهرهای جذاب کشور ترکیه هستند. پکیج تور ترکیبی استانبول دیدیم موارد زیر را شامل می شود:

  • 6 یا 7 شب اقامت در هتل
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • تور گشت شهری
  • بیمه مسافرتی با پوشش کرونا

سفر با تور ترکیبی استانبول دیدیم

سفر با تورهای ترکیبی میتواند یک تیر و دو نشان باشد و شما می توانید یک سفر عالی را در این تور ها تجربه نمایید. اکثر این تور ها شش و هفت روز می باشد که سه روز در استانبول و چهار روز در دیدیم خواهید بود. خاطرات عالی را می توانید برای خود در تورهای ترکیبی استانبول و دیدیم رقم بزنید.

قیمت تور ترکیبی استانبول دیدیم چقدر است؟

قیمت تور انتخابی شما به هتل و ایرلاین پرواز بستگی دارد. آژانس هواپیمایی مهرپرواز لیست قیمت های متنوعی متناسب با بودجه شما ارائه می دهد. به صورت کلی ایرلاین های داخلی از ایرلاین های خارجی ارزان تر هستند که هنگام رزرو بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشید.

تور ترکیبی استانبول دیدیم لحظه آخری

شما با تور لحظه آخری امکان رزرو تور عادی با قیمت پایین تر را خواهید داشت. این آفر در نزدیکی زمان برگزاری تور ارائه می شود که در صورت ارائه بهتر است سریعا اقدام کنید. چنانچه شما تور دقیقه آخری (Last Minute) ترکیبی استانبول دیدیم را انتخاب نمایید هزینه کمتری را برای سفرتان باید پرداخت نمایید. با تورهای لحظه آخری (Last Second) فرصتی پیش آمده تا آژانس مسافرتی مهرپرواز آفرها و خدمات تخفیف خورده خود را پیش روی مسافران خود قرار دهد. 

تور ارزان ترکیبی استانبول و دیدیم

برای داشتن سفری ارزان به این دو شهر می توانید از پروازهای چارتر و هتل های 3 ستاره قیمت کم تری دارند، استفاده کنید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز مجری مستقیم تور ترکیه است و می توانید مقرون به صرفه ترین تورها را با بهترین قیمت از ما درخواست کنید.