وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

برترین هتل های آنتالیا

هتل های بسیاری در شهر آنتالیا وجود دارد. به طور کلی از لحاظ گردشگری آنتالیا به دو منطقه تقسیم می شود. شهر قدیمی که شامل ساختمان های تاریخی بازسازی شده با مسافرخانه های دنج و زیبا، همچنین بوتیک هتل های لوکس می شود. منطقه لارا در شرق آنتالیا، یکی از پر طرفدارترین سواحل ترکیه و آنتالیا می باشد، که تعداد زیادی هتل ۴ و ۵ ستاره در آن قرار دارد. هتل های لوکس منطقه لارا در آنتالیا خدمات کامل  به گردشگران ارائه می دهند. هتل های منطقه کالچی آنتالیا بیشتر برای علاقه مندان به دیدنی های فرهنگی و جاذبه های تاریخی شهر آنتالیا مناسب هستند در این مقاله به معرفی دو تا از هتل های آنتالیا می پردازیم که کردشگران با خرید تور آنتالیا برای اقامت در این هتل ها به کشور ترکیه سفر می کنند




معرفی هتل های آنتالیا

Majesty Club La Mer :
 هتل پنج ستاره Majesty Club La Mer که توسط کوه های تائوروس و دریای مدیترانه احاطه شده است و از ساحل اختصاصی در Göynük برخوردار است. این هتل ۵ ستاره یک پارک آبی بزرگ دارد. تمامی اتاق ها از مبلمان چوبی مدرن و بالکن اختصاصی با چشم انداز دریا و کوهستان برخوردارند.



میهمانان در صبح می تواند پنکیک صبحانه خود را در تراس روباز میل کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن تنیس و مرکز بدنسازی اشاره کرد. این هتل در فاصله ۴۶ کیلومتر فرودگاه آنتالیا و ۳۵ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. سرگرمی ها و تفریحات زیادی برای میهمان این هتل در نظر گرفته شده است.
Grand Haber Hotel :
هتل پنج ستاره Grand Haber  دقیقه با شهر آنتالیا فاصله دارد و از ۳ رستوران و پارک آبی مجهز به ۷ سرسره بزرگ برخوردار است. تمامی اتاق های هتل ماهواره و بالکن اختصاصی دارند. کودکان می توانند در دهکده و استخر کودکان تفریح کنند و سرگرمی های شادی نیز برای بزرگسالان از جمله اجرای موسیقی زنده در نظر گرفته شده است. هتل Grand Haber در فاصله ۱۵ دقیقه ای از آبشارهای Düden قرار دارد بهترین زمان اقامت در این هتل تابستان است و گردشگران بسیاری با تور آنتالیا تابستان 96 برای اقامت در این هتل به آنتالیا سفر می کنند.



میهمانان می توانند از زمین های تنیس، فوتبال و والیبال استفاده کنند. همچنین یک مرکز اسپای مجهز به سونا و جکوزی در این هتل دایر است. میهمانان می توانند از بوفه آزاد شامل غذاهای ترکی و بین المللی استفاده کنند و یک شام رمانتیک در رستوران پارک قو میل کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های آنتالیا به وبسایت آژانس مهر پرواز مراجعه کنید
www.mehrparvaz.com

معرفی ترکیبی ترکیه تابستان 96 آژانس مسافرتی مهرپرواز

با فرارسیدن فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها زمان مناسبی برای سفر های تابستانی می باشد . اکثرا برای سفر های تابستانی مسافران به سواحل یا به مراکز خرید می روند تا هم از ورزش های آبی انجام دهند و  هم در مسافرت به خرید بپردازند. یکی از بهترین مسافرت هایی که می شود در فصل تابستان رفت ترکیه می باشد. ولی ترکیه جاذبه های بسیاری دارد که واقعا نمی توان با یک تور تمامی آن ها را دید پیشنهاد ما به شما تور ترکیبی ترکیه تابستان 96 می باشد که یکی از پرفروش ترین تور های تابستانی می باشد.



معرفی تور ترکیه تابستان 96

مرکز خرید کانیون استانبول
کانیون، شناخته شده‌ترین مرکز خرید ترکیه،‌ یک واحه‌ی شهری در استانبول است. مرکز خرید افسانه‌ای جدید در سال ۲۰۰۶ در استانبول افتتاح شد و دارای ۳۷۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و ۲۶ طبقه‌ی تجاری و ۱۷۹ منزل مسکونی لوکس درون یک برج است.کانیون استانبول یک روش منحصر به فرد و ترکیبی خرید، سرگرمی و خرده فروشی در یک پوشش فوق‌العاده‌ی معماری است. کانیون دارای ۱۶۰ مغازه، ۹ سینما و مرکز ورزشی است. برندها، کافه‌ها و اجراهای فضای باز برتر محلی و جهانی در این فضای زنده قرار دارند. کانیون منزلگاه برندهای تعیین کننده و معتبر و با خرده فروش مشهور مد، هاروی نیکلاس است. هم چنین اولین فروشگاه اپل در اروپای شرقی نیز در این مرکز خرید قرار دارد.هدف از ساخت کانیون، تشکیل قلب شهر بوده که مردم در حال زندگی، کار و خرید درون منطقه و ورای آن را به هم متصل کند. کانیون به جای یک مرکز خرید، شرکت یا محل زندگی استاندارد، بیشتر مانند بخشی اورگانیک از فضای شهری عمل می‌کند.کانیون استانبول جایگاه ۱۶۰ فروشگاه، سوپرمارکت غذاهای نادر، بازار خیابانی، سینما، رستوران، باشگاه و نواحی اجرای فضای باز است. برندهای برتر مد، لوکس، الکترونیک و سرگرمی دنیا تمام نیازهای خرید هر فردی را برآورده می‌کنند. تمامی اجناس مرکز خرید کانیون استانبول در تابستان بروز شده و بهترین زمان خرید از کانیون در تور استانبول تابستان 96 می باشد.


هتل دلفین ایمپریال آنتالیا:
هتل 5 ستاره دلفین ایمپریال یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای دلفین در ترکیه میباشد که در سال 2012 و در 12 طبقه ساخته شده است . هتل دلفین امپریال در ساحل لارا و در فاصله 20 کیلومتری مرکز شهر و 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. خدمات این هتل به صورت UAll ارائه می شوند . مساحت این هتل لوکس و زیبا بالغ بر 54000 متر مربع است و در مجموع دارای 650 اتاق می باشد . در این هتل به کودکان بهای زیادی داده می شود و انواع اقسام بازی ها و سرگرمی های برای کودکان و بزرگسالان تهیه و تدارک دیده شده است. بر اساس آمار وب سایت تریپ ادوایزر و بر طبق نقد و بررسی و نظرات و امتیازات کاربران این هتل هشتمین هتل برتر آنتالیا محسوب می شود و دارای امتیاز بسیار خوبی است. همچنین بعنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال 2013 به انتخاب کاربران بوده است. همه ساله گردشگران بسیاری با خرید تور آنتالیا تابستان 96 برای اقامت در این هتل به آنتالیا سفر می کنند.


هتل ویستا هیل کوش آداسی:
هتل 5 ستاره ویستا هیل یا همان هتل Onura سابق در فاصله 6 کیلومتری شهر کوش آداسی و در کنار هتل فانتاسیا دلوکس واقع شده است. هتل با نام قبلی (انورا) یکی از قدیمی ترین هتل های منطقه بوده است که در سال 2011 نوسازی کاملی روی آن انجام گرفته است . این هتل با دارا بودن 315 اتاق در فاصله 80 کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes (ازمیر) واقع شده است همچنین این هتل در فاصله ای تقریبا نزدیک از خانه حضرت مریم (15 کیلومتر) واقع شده است . دسترسی آسان و سریع با دلموش به مرکز شهر با صرف هزینه ای اندک میسر است. امکاناتی مانند حمام ترکی، سالن های مخصوص ماساژ و درمان های زیبایی و سالن ورزشی مجهز با کادر آموزشی مجرب ، ورزش های آبی، تنیس، بلییارد، بسکتبال، فوتبال ساحلی و . . .ازجمله امکانات ورزشی و تفریحی این هتل می باشند. همه ساله گردشگران بسیاری با خرید تور کوش آداسی تابستان 96 برای اقامت در این هتل ها به آنتالیا سفر می کنند.



برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت آژانس مسافرتی مهر پرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com

معرفی تور بدروم تابستان 96 /آژانس مسافرتی مهرپرواز

شهر زیبای بدرم با سواحلی خاص و منحصر خود در کرانه های دریای اژه همچون مرواریدی درخشان می درخشد. بدروم جزو قدیمی ترین سکونت گاه های جهان به شمار می رود تا جایی که هردوت در این شهر چشم به جهان گشود و آرامگاه ماسولوس که یکی از عجایب هفت گانه که یادگار شکوه و عظمت جهان باستان است و برای جهان مدرن به ارث مانده است در این شهر زیبا واقع شده است به طور کلی  تور بدرم برای کسانی مناسب است که می خواهند یک فضای آرام و دور از شلوغی های شهری را تجربه کنند مناسب است. سواحل آرام ، باغ ها و روستاهای اطراف شهر و معماری به سبک مصری این شهر زیبا و توریستی همگی حکایت از یک شهر مناسب گردشگری و توریستی می کند که گردشگران را از جای جای این کره خاکی به خود جذب می کنند. تور بدروم و تور لحظه آخری بدروم  در جهان یکی از پرفروش ترین تور های گردشگری بشمار می رود. مراکز خرید ، هتل ها و مناطق گردشگری بدروم در فصل تابستان به صورت شبانه روزی باز است به همین علت به این شهر لغب زنده ترین شهر تورستی ترکیه را داده اند.
منطق گردشگری بدروم :
بدروم دارای مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری است که هرکدام از آن ها به تنهایی برای گردشگران از جذابیت خاصی برخودار است. به طور کلی جاذبه های گردشگری بدروم به دو بخش بازدید از آثار تاریخی و تفریح در مراکز مدرن تقسیم می شود.
از آثار تاریخی بدروم می توان به قلعه بدروم ( قلعه سنت پیتر )، آمفی تئاتر باستانی بدروم ، آرامگاه ماسولوس نام برد و مراکز مدرن گردشگری بدروم می توان خرید از مراکز خرید بدروم ، رستوران ها و گشت با کشتی و قایق های تفریحی اشاره کرد که یکی از معروف ترین کشتی تفریحی بدروم کشتی تفریحی کاتاماران نام دارد. گردشگران بسیاری با آفر تور بدروم برای تفریح به این شهر زیبا سفر می کنند.
آب و هوای بدروم :
بدروم به دلیل مجاورت دریای مدیترانه  و اژه دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد یعنی تابستان های گرم و آفتابی و زمستان های بارانی . به طور دقیق آب و هوای بدروم در تابستان به 31 درجه‌ی سانتی‌گراد و در زمستان به 13 درجه‌ی سانتی‌گراد می رسد.
بهترین زمان سفر به بدروم :
بهترین زمان سفر به بدروم فصل تابستان است چون در تابستان در بدروم جشنواره های های مختلفی برگزار می شود و مراکز خرید و تفریحی شهر بدروم به صورت شبانه روزی به گردشگران خدمات ارئه می دهند. سواحل بدروم در فصل تابستان آرام است و در فصل تابستان مناسب ترین زمان ورزش های آبی ، کشتی رانی و شنا است به همین جهت مسافران با خرید تور بدروم تابستان 69 به این شهر زیبا سفر می کنند.
مراکز خرید بدروم :
همیشه خرید کرند یک از جذاب ترین بخش های مسافرت به شمار می رود و مراکز خرید بدروم هم یکی از زیباترین و مدرن ترین مراکز خرید ترکیه محصوب می شود که تمامی اجناس این مراکز خرید با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. بیشتر برند های بنام دنیا در پاساژهای بدروم نمایندگی های فعال دارند از مراکز خرید بدروم می توان به مرکز خرید مید تاون بدروم (Midtown Mall ) ، مرکز خرید اواسیس بدروم (Oasis Mall ) ، مرکز خرید اونیو بدروم (Avenue Bodrum ) و بازارقدیمی بدروم اشاره کرد.
هتل های بدروم :
بدروم به دلیل جذب گردشگر از سراسر جهان دارای هتل های بسیاری می باشد. هتل های بدروم همگی دارای بهترین امکانات و با مدرن ترین متد روز دنیا اداره می شوند. تنوع هتل های بدروم بسیار زیاد است از هتل های 4 و 5 ستاره تا هتل های لوکس بدروم که اقامتی ماندگار به یاد مسافران می گزارد. از هتل های معروف بدروم می توان به هتل کفالوکا ریزورت ( Kefaluka_Resort hotel )، هتل بدروم هالیدی ( Bodrum-Holiday hotel )، جمیرا بدروم پالاس (Jumeirah Bodrum Palace) و هتل یاسمین ریزورت ( Yasmin_Resort hotel) اشاره کرد. از امکانات هتل های بدروم می توان به رستوران ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ،   ترانسفر فرودگاهی ، فروشگاه ، صندوق امانات ،  رستوران فضای باز و از امکانات ورزشی می توان به  استخر سرباز و استخر سرپوشیده ،  سونا ، جکوزی ماساژ ، ورزش های آبی ، باشگاه بدنسازی و ساحل اختصاصی نام برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور آنتالیا تابستان 96 به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com