وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

تفریحات شبانه ازمیر را به بهترین شکل سپری کنید

زندگی شبانه و تفریحات در شب ازمیر بسیار زیاد و متنوع است. از جمله بارها، نایت کلاب، کافه و کلوپ های مختلف با سرو انواع نوشیدنی و پخش موسیقی زنده و مهیج. همراه با آژانس مسافرتی مهرپرواز از بهترین تفریحات شبانه ازمیز که مورد علاقه مردم محلی نیز می باشد مطلع شوید.

کلوب شبانه 1888 ازمیر

یکی از بهترین مکانها برای تفریحات شبانه ازمیر که در آن افراد محلی زیادی دیده می شود کلوب 1888 است. این مکان با رقص و شادی و پخش موسیقی بهترین دیجی های محلی و بین الملی همراه است که در بین مردم بومی ازمیر و گردشگران تور ازمیر بهار 98 بسیار جذاب و پر هیجان می باشد.

این کلوب در یک خانه قدیمی و زیبا در مرکز ازمیر قرار دارد و در قسمت بار آن نیز انواع نوشیدنی سرو می شود. کلوب 1888 همچنین میزبان رویدادهای موسیقی زنده است. قبل از حضور در این محل بهتر است برای مشاهده این رویدادها صفحه فیسبوک این کلوب را از قبل چک کنید.

کلوب شبانه 1888-ازمیر،مهرپرواز

رستوران و بار نار بار NAR BAR ازمیر

این رستوران یکی از محبوب ترین بارها در شهر آلاچاتی Alaçatı ( شهری کوچک که در استان ازمیر قرار دارد)  است. یک شعبه از رستوران پرطرفدار نار بار نیز در ازمیر قرار دارد که درآغاز بازگشایی بسیار مورد علاقه مردم بومی شد.

در این رستوران بار در تور ازمیر تعطیلات خرداد می توانید از انواع نوشیدنی و محیط بی نظیر آن لذت ببرید. همچنین یک حیاط خلوت زیبا نیز در این محل وجود دارد که بسیار دنج است. در طول روز نیز می توانید برای نوشیدن یک فنجان قهوه به این کافه بروید. شبها نیز قبل از سفارش غذاهای خوشمزه در رستوران نار بار با سرو انواع نوشیدنی پذیرای میهمانان خود می باشد.

رستوران نار بار-ازمیر،مهرپرواز

بار بایوس Bios ازمیر

 این بار محبوب و شلوغ در محله قاضی کدینلار قرار دارد که بهترین اجراهای موسیقی زنده ازمیر را در این مکان می توانید مشاهده کنید. این محل میزبان بزرگترین رویدادها مشهور ترکیه از موسیقی های جاز و کلاسیک نیز با هنرمندی تعداد زیادی از افراد با استعداد نیز بوده است.در این بار شلوغ و پر شور نوشیدنی مورد علاقه خود را در تور ارزان ازمیر سفارش دهید و از گوش سپردن به موسیقی زنده عالی نیز لذت ببرید.

بار بایوس-ازمیر،مهرپرواز

محله قاضی کدینلار سوکاجی Gazi Kadınlar Sokağı ازمیر

این مکان پرطرفدارترین خیابان ازمیر برای تفریحات شبانه و شب زنده داری است. در تعطیلات آخر هفته محله قاضی کدینلار مملو از جمعیت می شود و افراد زیادی برای سپری کردن شبی جذاب به این منطقه می روند.

خانه های تاریخی بازسازی شده زیادی در محله قاضی کدینلار  وجود دارد. رستورانهای زیاد همراه با پخش موسیقی زنده و بارها مختلف در این جای پر جنب و جوش قرار دارد. برای سفر به این شهر بلیط پرواز ازمیر را کارشناسان مهرپرواز بخواهید.

محله قاضی کدینلار-ازمیر،الفبای سفر

بار Sirena Pub ازمیر

یکی از بهترین مکانها برای لذت بردن از یک لیوان نوشیدنی در یک فضای دل انگیر که در تمام فصول سال شلوغ است و مردم محلی و گردشگران زیادی جذب خود می کند بار Sirena Pub است. در تابستان صندلیهای بیرون سالن مملو از جمعیت است. طراحی داخلی این بار به سبک کلاسیک است به همراه مجموعه ای از آثار کلاسیک مربوط به سراسر جهان که در گوشه کنار آن به چشم می خورد.

بار Sirena Pub-ازمیر،الفبای سفر

بار بلک جک BlackJack ازمیر

اگر به دنبال محلی برای گوش دادن به موسیقی زنده همراه با لذت بردن از صرف نوشیدنی هستید بار بلک جک تبدیل به یکی از ایده آل ترین مکانهای ازمیر برای شما خواهد شد. این بار مشهور میزبان رویدادهای بین الملی بزرگی  از کشورهای مختلف مانند مکزیک،کوبا و یونان می باشد. شبها نیز تعدادی از نوازندگان مشهور محلی در این مکان به اجرا می پردازند. سعی کنید بین ساعت 12 تا 7 شب در بار بلک جک حضور داشته باشید.

بار بلک جک BlackJack-ازمیر،الفبای سفر

بهترین و جذابترین پارک های آبی بالی در اندونزی

بهترین پارک های آبی جزیره بالی در اندونزی
بالی به عنوان یک مقصد توریستی مفرح در اندونزی شناخته می شود و سواحل بکر و جذابش، خلیج های زیبا و آب های شفاف و کریستالیش باعث محبوبیت آن شده اند.سفر به بالی یکی از بهترین انتخاب هاییست که می توان برای سفرهای خانوادگی علی الخصوص با همراهی کودکان داشت. چراکه یک عالمه امکانات تفریحی جذاب برای کودکان و خانواده ها مهیا شده است که از جمله آن ها می توان به پارک های آبی اشاره کرد. در ادامه شما را با بهترین پارک های آبی بالی آشنا می کنیم، پارک های آبی که به قدری جذاب و مهیج هستند که می توانند به تنهایی انگیزه سفر به بالی باشند!
1-پارک آبی سیرکس بالی |  Circus Water Park bali
این پارک آبی در فاصله 10 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی انگوراه رای در بالی واقع شده است و یکی از بهترین اماکن تفریحی بالی به شمار می آید. بازی های این پارک آبی برای گروه های سنی مختلف تدارک دیده شده اند و برای تفریح گروه های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب به نظر می رسند. بهترین قسمت این پارک سرسره های پرسرعت آن است که هر توریستی باید هیجان موجود در آن را تجربه کند.گذشته از همه وسایل بازی، چند رستوران نیز در پارک آبی سیرکس بالی وجود دارد که بهترین غذاها را به توریستان آفر می دهند.
آدرس: اندونزی، بالی، کابوپاتن بادونگ، کوتا سل، توبان، خیابان کدیری
ساعت های کاری: 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

پارک آبی سیرکس بالی

2-پارک آبی اسپلش بالی | Splash Water Park bali
پارک آبی اسپلش که با نام پارک آبی کانگو نیز شناخته می شود، یکی از بهترین پارک های آَبی بالی است که در مساحتی حدود 2400 متر مربع واقع شده است و آنقدر استخرها و سرسره های متنوعی دارد که سلیقه هر سن و سالی را پوشش می دهد. اگر به پارک آبی اسپلش بالی رفتید، یادتان باشد که حتما سوار سرسره جاینت ریسر شوید. این سرسره با 90 متر ارتفاع جذاب ترین وسیله بازی این پارک آبی جذاب در بالی است.
آدرس: اندونزی، بالی، کابوپاتن بادونگ، کوتا اوتارا، خیابان پانتای براوا
ساعت های کاری: 9 صبح تا 5 بعد از ظهر
هزینه بلیط: 350،000 روپیه برای بزرگسالان و 230،000 روپیه برای کودکان

پارک آبی اسپلش بالی

3-پارک آبی واتربوم بالی | Waterbom Park bali
پارک آبی واتربوم بالی یکی از پربازدیدترین پارک های آبی بالی است و درست در بخش جنوبی ساحل کوتا واقع شده است. این پارک 17 سرسره جذاب و بازی های مختلف دارد و برای گذراندن یک روز عالی و مهیج هیچ کم و کاستی ندارد. این پارک آبی محبوب ترین پارک آبی بین توریستان و البته خود اهالی بالی است. 
آدرس: اندونزی، بالی، کابوپاتن بادونگ، کوتا، خیابان کارتیکا پلازا توبان
ساعت های کاری: 9 صبح تا 6 بعد از ظهر
هزینه بلیط: بلیط ها از 337000 روپیه به بالا هستند.

پارک آبی واتربوم بالی

4-پارک آبی نیرمالا بالی |  Nirmala Water Park bali 
پارک آبی نیرمالا بالی یکی از بهترین پارک های آبی بالی است و از هر نظر عالی به نظر می رسد. این پارک آبی انواع و اقسام امکانات تفریحی را در خود جای داده است و رستوران های بسیار خوبی برای سرو غذاهای لذیذ دارد که در صورت تمایل می توانید در میان بازی ها خوراکی های آن ها را تست کنید و روز خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنید. سرسره های پارک آبی نیرمالا در پارک آبی دیگری یافت نمی شوند و همیشه حرف اول را در بالی می زنند. 
آدرس: اندونزی، بالی، کابوپاتن بادونگف کوتا سلف اونگاسان، خیابان پانتای بالانگان شماره 1
ساعات کاری: 8 صبح تا 6 بعد از ظهر

پارک آبی نیرمالا بالی

5-پارک آبی سیترالند بالی | CitraLand Waterpark bali
پارک آبی سیترالند همیشه در لیست 10 پارک آبی برتر بالی جای دارد و به خاطر مهیج بودنش شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. در این پارک آبی می توانید انواع سرسره های هیجان انگیز را امتحان کنید و یک ماجراجویی تمام عیار را در آن تجربه کنید و حتی یک لحظه را هم بدون کارهای هیجانی سپری نکنید. به هر حال نکته ای که مشخص است، این است که کسل بودن در پارک آبی سیترالند معنی ندارد.
آدرس: اندونزی، بالیف اوبونگ کاجا، دنپاسار اوتارا، اوبونگ کاجاف جالان کارگو پرمای، پروماهان سیترالند
ساعات کاری: 9 صبح تا 6 بعد از ظهر هر روز هفته به جز دوشنبه ها 

پارک آبی سیترالند بالی

6-پارک آبی تامان سگارا مادو بالی | Taman Segara Madu Water Park bali
وقتی صحبت از پارک های آبی محبوب بالی می شود، همیشه نام پارک آبی تامان سگارا مادو به میان می آید. تعداد زیادی سرسره آبی و استخرهای جذاب در این پارک آبی وجود دارد که همه افراد علی الخصوص کودکان را سرگرم نگه می دارند. از طرفی غریق نجات های زیادی هر لحظه مواظب امنیت توریستان هستند و به همین دلیل این پارک آبی برای کودکان بسیار مناسب به نظر می رسد.
آدرس: اندونزی، بالی، کابوپاتن بادونگ، کوتا اوتارا، کانگو، خیابان پانتای باتو بولونگ
ساعات کاری: 7 صبح تا 6:30 بعد از ظهر
اگر شما هم آماده سفر به بالی و امتحان کردن انواع تفریحات مهیج هستید، برای رزرو تور بالی با همکاران ما درآژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

پارک آبی تامان سگارا مادو بالی

راهنمای جامع سفر ارزان به ارمنستان

چگونه به ارمنستان ارزان سفر کنیم؟
آیا شما هم نیاز به یک سفر خارجی دارید، اما پول کافی ندارید؟ آیا شما هم دوست دارید که با صرف یک هزینه معقول و کم، اوقات فراموش نشدنی را تجربه کنید و با بودجه محدود از جاذبه های گردشگری متنوع دیدن کنید و غذاهای خوشمزه و لذیذ میل کنید؟ اگر جواب شما به این سوالات مثبت است، سفر به ارمنستان بهترین انتخاب برای شماست. ارمنستان یکی از کوچکترین کشورهای جهان است، ولی در عین با کوچک بودن مساحتش، تعداد زیادی جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی را در خود جای داده است. قسمت خوب ماجرا این است که شما با هزینه کم می توانید از این کشور زیبا و جذاب دیدن کنید! این مقاله به صورت گام به گام و با جزئیات لازم به شما کمک می کند تا ارزان به ارمنستان سفر کنید!
وقتی می خواهید سفر ارزانی به ارمنستان داشته باشید، باید سه سوال را از خودتان بپرسید!
در ارمنستان در کجا اقامت کنم؟
در کدامیک از رستوران های ارمنستان غذا بخورم؟
چگونه در کشور ارمنستان تردد کنم؟
در ادامه بهترین جواب هر سه این سوال ها را به شما می دهیم تا به صورت ارزان به ارمنستان سفر کنید!

سفر ارزان به ارمنستان

در ارمنستان در کجا اقامت کنم؟
در ارمنستان انواع هتل های لوکس، هتل های متوسط و مهمان خانه وجود دارد. پس اصلا نگران نباشید! به هر حال با هر بودجه ای که داشته باشید، یک محل اقامت مناسب در ارمنستان پیدا خواهید کرد! اگر می خواهید که اقامت ارزانی در ارمنستان داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که در مهمانخانه های ارمنستان اقامت کنید. هزینه اقامت در این مهمانخانه ها در مرکز ایروان به ازای هر شب بین 4500 تا 5000 درام است. قسمت خوب ماجرا این است که با اقامت در این مهمانخانه ها نیاز به گرفتن تاکسی برای دیدن جاذبه های گردشگری ایروان ندارید. چراکه این شهر بسیار کوچک است و شما به راحتی با پای پیاده می توانید از گوشه کنار آن دیدن کنید. البته این را هم بگوییم که هتل های 3 ستاره در ایروان نیز وجود دارد که شما می توانید با صرف هزینه ای معقول در آن ها اقامت کنید و از امکانات آن ها نظیر سرو صبحانه نیز استفاده کنید. همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز به شما کمک می کنند تا ارزان ترین هتل های ارمنستان را رزرو کنید و با رزرو یک تور لحظه آخری ارمنستان با بهترین کیفیت و خدمات به این کشور دیدنی سفر کنید.
در خارج از شهر ایروان یعنی در شهرهای کوچکتر و روستاهای ارمنستان نیز می توانید یک اتاق شخصی را در خانه های محلی ها اجاره کنید. مردم ارمنستان به شدت مهربان و مهمان نواز هستند و حتما در خانه هایشان به شما خوش خواهد گذشت! مطمئنا موقع ناهار و شام از دیدن غذای محلی که برایتان درست کرده اند، شگفت زده خواهید شد و علاوه بر همه این ها، با اقامت در خانه های ارمنی این شانس را خواهید داشت که با سبک زندگی مردم روستایی ارمنستان آشنا شوید جالب است که بدانید اقامت در خانه های اهالی روستاهای ارمنستان بسیار ارزان است و حتی گاهی اوقات بعضی از محلی ها شما را به رایگان مهمان خانه شان می کنند و همین مسئله نشان از مهمان نوازی این مردم صمیمی و خونگرم دارد. اگر هم قرار است که خانوادگی به ارمنستان سفر کنید، می توانید به جای اتاق یک خانه را در روستاهای اطراف ایروان اجاره کنید و در صورت تمایل غذایتان را نیز خودتان در خانه طبخ کنید تا هزینه های اقامتتان در ارمنستان به شدت کاهش پیدا کند.

سفر ارزان به ارمنستان

در کدامیک از رستوران های ارمنستان غذا بخورم؟
با سفر به ارمنستان می توانید انواع غذاهای ارمنی و بین المللی نظیر غذاهای اروپایی، گرجی، عربی و چینی را امتحان کنید. در مرکز شهر ایروان تعداد زیادی رستوران به چشم می خورد که بنا بر ذائقه و سلیقه و البته بودجه خود می توانید یکی از آن ها را برای خوردن غذا امتحان کنید. جالب است که بدانید فست فودهای ارمنی از فست فودهای دیگر کشورها بسیار ارزان تر است و خیلی راحت با 2 تا 3 دلار می توانید یک غذای عالی میل کنید. از طرفی سوپرمارکت های شهر ایروان نیز غذاهای آماده ای به فروش می رسانند که به نسبت غذاهای سرو شده در رستوران های ایروان قیمت بسیار کمتری دارند. 

سفر ارزان به ارمنستان

چگونه در ارمنستان تردد کنم؟
سوال آخر این است که برای دیدن جاذبه های گردشگری ارمنستان چگونه به صورت ارزان تردد کنم؟ در ارمنستان علی الخصوص در شهر ایروان، وسایل حمل و نقل عمومی به وفور وجود دارد. شما می توانید خیلی راحت با اتوبوس، تاکسی و مترو در شهر تردد کنید. اگر بخواهیم که از نظر هزینه ها وسایل حمل و نقل شهری ایروان را مقایسه کنیم، باید بگوییم که: هزینه کرایه تاکسی ها در ایروان کمی بالا است، اما شما خیلی راحت با گرفتن تاکسی به صورت آنلاین از اپلیکیشن یاندکس تاکسی می توانید با قیمت کمتری در شهر تردد کنید و یک عالمه در هزینه های سفرتان صرفه جویی کنید. مترو نیز یکی دیگر از راه های ارزان برای تردد در شهر ایروان به حساب می آید که در صورت تمایل با همراه داشتن یک نقشه راهنما می توانید از خطوط آن استفاده کنید. از طرفی یک سری اتوبوس و مینی بوس در شهر ایروان وجود دارد که شما با پرداخت حدود 100 درام می توانید با استفاده از آن ها در شهر ایروان تردد کنید.

سفر ارزان به ارمنستان

برای بازدید از دریاچه سوان نیز می توانید سوار قطارهای آن شوید که هم راه ارزانی به نظر می رسد و هم سفر با آن تجربه جالبی برایتان خواهد بود! در آخر یک پیشنهاد جالب برایتان داریم که با استفاده از آن می توانید به صورت کاملا رایگان در شهر تردد کنید و از جاذبه های گردشگری ارمنستان دیدن کنید! همان طور که گفتیم ایروان شهر بسیار کوچکی است و شما با اجاره یک دوچرخه می توانید خیلی راحت در شهر رفت و آمد کنید و به این ترتیب هزینه های تردد در شهر ایروان را به صفر برسانید!اگر شما هم قصد سفر به ارمنستان را دارید، می توانید برای اطلاع از بهترین آفرهای تور ارزان ارمنستان با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و با کمترین قیمت به این کشور جذاب و زیبا سفر کنید.

سفر ارزان به ارمنستان

خطرناک ترین شهربازی های دنیا

همه مردم به همان دلیلی به شهربازی می روند که به خاطرش فیلم ترسناک نگاه می کنند! آن ها به دنبال هیجان و آدرنالین هستند و خیلی هایشان از ترسیدن استقبال می کنند! اما این وسط یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم این است که در شهربازی ها برعکس فیلم های ترسناک، به صورت واقعی آدم ها کشته می شوند و هیجانات آن در دنیای واقعی اتفاق می افتد. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما خیلی از شهربازی های بزرگ و خوب دنیا کشته های زیادی داده اند! ما در ادامه به شما ترسناک ترین وسایل بازی دنیا را نشان می دهیم که تعدادی از مردم به خاطر بازی و هیجان در آن ها خودشان را به کشتن داده اند!

خطرناک ترین شهربازی های دنیا

شهربازی دیزنی ورلد
شاید تا به حال فکرش را هم نکرده اید که یک وسیله بازی در شهربازی دیزنی ورلد آمریکا وجود داشته باشد که یکی از خطرناک ترین وسایل بازی دنیا نامگذاری شده باشد.اما باید بدانید که یکی از اسباب بازی های این شهربازی جذاب به نام میشن اسپیس از سال 2003 تا کنون کشته ها و زخمی های زیادی داشته است! در واقع بین سال های 2005 و 2006، یعنی در مدت یک سال، دیزنی باید پاسخگوی 200 نفری می شد که با استفاده از این وسیله بازی زخمی شده بودند، البته علاوه بر کسانی که جانشان را از دست داده بودند و یا مورد حمله قلبی قرار گرفته بودند! در واقع دو تا از مهمانان این شهربازی در زمان سوار شدن در این وسیله بازی جانشان را از دست دادند  که یکی از آن ها قلبش ایست داده بود و دیگری دچار خونریزی مغزی شده بود! بعد از آن سال دیزنی کمی هیجان بازیش را کمتر کرد تا این شهربازی شاهد قتل عام توریستان نباشد!

خطرناک ترین شهربازی های دنیا

شهربازی دانمارک
برج اسکد در شهربازی دانمارک یکی از خطرناک ترین وسایل بازی دنیا است که بازیش به شکلی است که شما را بالا می برد و بعد مانند سقوط آزاد شما را روی تور سیمی نصب شده روی زمین رها می کند! شاید به نظرتان بازی مهیجی به نظر برسد، اما باید به شما بگوییم که این بازی نیز پیشینه بسیار بدی داشته است! برای مثال یک دختر 12 ساله در این بازی شکستگی های زیادی داشته است و با آسیبی که به ذهنش رسید، برای چندین سال فلج شد! مشکلات اینچنینی به خاطر نصب نادرست این تور سیمی رخ داده است و خیلی از شرکت کنندگان اصلا بر روی تور سیمی فرود نیامدند! در واقع هیچ کسی با این بازی جانش را از دست نداده است، اما زخمی های زیادی داشته است و باید قبل از اینکه کسی را بکشد، کاملا جمع شود! نظر شما چیست؟

شهربازی دانمارک

شهربازی سیکس فلگز
بازی بتمن نیز یکی از ترسناک ترین وسیله های بازی در یکی از خطرناک ترین شهربازی های دنیا یعنی شهربازی سیکس فلگز تگزاس است. این ترن هوایی به گونه ای طراحی شده است که با سوار شدن آن می توانید به صورت تمام و کمال احساس کنید که به یک بتمن تبدیل شده اید! البته جای تعجبی هم ندارد اگر بگوییم این بازی خطرناک به یکی از مرگبار ترین و خطرناک ترین بازی های دنیا تبدیل شده است! در واقع دو آدم بدشانس در حال قدم زدن در زیر این وسیله بازی جانشان را از دست دادند!

شهربازی سیکس فلگز

شهربازی اکشن پارک
شهربازی اکشن پارک در نیوجرسی یکی از خطرناک ترین شهربازی های دنیا است و یک سری وسیله بازی مختلف در آن وجود دارد که تا به حال 6 نفر را به کشتن داده اند. یکی از وسایل بازی خطرناک آن در واقع یک سرسره آبی است که تا به حال کسی در آن کشته نشده است، اما باید یک دریچه در بین مسیر آن ساخته می شد تا کسانی که در طی مسیر سرسره گیر می کردند، بتوانند قبل از اینکه فرد دیگری با آن ها برخورد کند، از آن خارج می شدند. یک استخر خطرناک نیز در مجموعه این شهربازی مرگبار وجود داشت که سه نفر در آن جان خودشان را از دست دادند. بعد از این اتفاقات خطرناک، در سال 1996 این شهربازی تعطیل شد تا بیشتر از این جان کسی را نگیرد. اما دوباره در سال 1998 این شهر بازی شروع به کار کرد، اما این بار نکات ایمنی بیشتری در آن رعایت شد تا افراد از خطرات احتمالی در امان باشند.

شهربازی اکشن پارک

شهربازی دهکده اکوونچر
بازی اسپیس جورنی در شهربازی دهکده اکوونچر در شهر شنزن و تور ارزان چین نیز یکی از ترسناک ترین وسیله های بازی دنیا است. این بازی همان سفینه فضایی خودمان است که با نشستن در آن می توانید هیجان را با شدت زیادی تجربه کنید. متاسفانه باید بگوییم که در طی یک حادثه مرموز در سال 2010 در این سفینه فضایی 6 نفر کشته شدند و 10 نفر زخمی شدند. در مورد این حادثه مرگبار تئوری های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها علت حادثه را آتش سوزی، خرابی دستگاه و عوامل دیگر تعیین می کنند که هنوز که هنوزه صحت هیچ کدامشان تایید نشده است.

شهربازی دهکده اکوونچر

شهربازی بلکپول
بازی بیگ وان یکی از ترسناک ترین وسیله بازی های دنیا در شهربازی بلکپول انگلستان است. در واقع بیگ وان در زمان ساختش یعنی در سال 1994 بلندترین ترن هوایی دنیا بوده است. اگرچه بعد از آن ترن هوایی های متعددی در دیگر شهربازی های دنیا ساخته شد که از بیگ وان بلندتر بودند و سرعت بیشتری نیز داشتند، اما با این حال هیچ کدامشان به اندازه بیگ وان در شهربازی بلکپول ترسناک نبودند! جالب است که بدانید از آن سال تا کنون دو حادثه دلخراش در این شهربازی رخ داده است که در مجموع 46 نفر در آن مجروح شدند. برای رزرو تورهای خارجی با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

شهربازی بلکپول

راهنمای بستن چمدان برای سفر به باکو در هر زمان از سال

راهنمای جامع و کامل بستن چمدان برای سفر به باکو در ماه های مختلف سال
سفر به باکو در ژانویه
در ماه ژانویه، هوای باکو خنک است. دمای هوای باکو در این ماه در طول روز حدود 4 درجه سانتیگراد است و حدودا در دو سوم اوقات روز هوا بارانی است و برف نیز به شدت در این ماه بارش پیدا می کند.
چه لباسی برای سفر به باکو در ماه ژانویه مناسب است؟
• کفش ضد آب
• دستکش 
• چمدان ضد آب
• شلوار گرم یا شلوار جین
• جوراب
• ژاکت یا کت
• چتر
• لباس پشمی
• کت بارانی
• کفش معمولی

سفر به باکو در ژانویه

سفر به باکو در فوریه
ماه های فوریه در باکو نیز خنک است و دما مثل ماه ژانویه همان حدود 4 درجه سانتیگراد است و در بیشتر اوقات یک دوم روز هوا بارانی است. 
چه لباسی برای سفر به باکو در ماه فوریه مناسب است؟
• جوراب
• چتر
• چمدان ضد آب
• شلوار گرم یا شلوار حین
• کت بارانی
• کفش ضد آب
• لباس پشمی
• ژاکت یا کت
• دستکش 
• کفش معمولی

سفر به باکو در فوریه

سفر به باکو در ماه مارچ
اگر می خواهید در ماه مارچ به باکو سفر کنید، باید بدانید که هوا در این ماه کمی خنک است. انتظارش را داشته باشید که در یک دوم زمان اقامتتان در باکو، هوای بارانی را تجربه کنید. از طرفی باید بدانید که دمای هوا در باکو در سردترین حالت خود به 4 درجه سانتیگراد می رسد و معمولا دمایش از این عدد بالاتر است.
چه لباسی برای سفر به باکو در ماه مارچ مناسب است؟

• کفش ضد آب
• چتر
• کفش معمولی
• کت بارانی
• دستکش نازک
• لباس پشمی
• چمدان ضد آب
• جوراب
• شلوار گرم یا شلوار جین
• ژاکت یا کت

سفر-به-باکو-در-ماه-مارچ

سفر به باکو درماه آپریل
دمای هوای باکو در ماه آپریل کمی به نسبت ماه مارچ گرمتر است و دمای هوا در طول روز حدود 15 درجه سانتیگراد می شود و در طول شب به 4 درجه سانتیگراد می رسد و به نسبت شب های خنکی دارد. ممکن است که در بعضی از اوقات روز نیز باران را تجربه کنید. به همین دلیل بهتر است که احتمالات را در نظر بگیرید چند قلم از لباس هایتان گرم باشد و برای قدم زدن در زیر باران مناسب باشد.
 چه لباسی برای سفر به باکو در ماه آپریل مناسب است؟
• دامن بلند
• چتر
• چمدان ضد آب
• پیراهن بلند
• کفش ضد آب
• شلوار پارچه ای یا جین
• کت بارانی
• ژاکت نازک یا پشمی
• کفش معمولی
• جوراب
• بلیز آستین بلند
سفر به باکو در ماه می
اگر قصد سفر به باکو در ماه می را دارید، به شما تبریک می گوییم! هوای باکو در ماه می معتدل است و دمای هوا حدود 21 درجه سانتیگراد است، در حالی که در زمان شب دمای هوا به 10 درجه سانتیگراد می رسد.  اما خوب مثل ماه های قبل، بهتر است که جانب احتیاط را رعایت کنید و چند تکه لباس برای قدم زدن در زیر نم نم باران همراه داشته باشید.
چه لباسی برای سفر به باکو در ماه می مناسب است؟
• صندل
• لباس شنا
• تی شرت آستین کوتاه و آستین بلند
• شلوارک
• ضد آفتاب
• کفش ضد آب
• کفش راحتی و سبک
• چتر
• دامن
• کت بارانی
• چمدان ضد آّب
• پیراهن بلند

سفر-به-باکو-در-ماه-می

سفر به باکو در ماه ژوئن
در ماه ژوئن، هوای باکو کمی گرم می شود. دمای هوا حدود 26 درجه سانتیگراد می شود و شب ها به 15 درجه سانتیگراد می رسد. البته این ماه نیز در باکو بارانی است و بیشتر روزهای ماه بارانی است.
چه لباسی برای سفر به باکو در ماه ژوئن مناسب است؟
• شلوارک
• پیراهن
• تی شرت آستین کوتاه و آستین بلند
• کت بارانی
• چمدان ضد آب
• صندل
• چتر
• دامن
• کفش سبک
• ضد آفتاب
• لباس شنا
• کفش ضد آب
سفر به باکو در ماه جولای
هوای باکو در ماه جولای بسیار گرم است و اگر گرمایی باشید، ممکن است که کمی از هوا کلافه شوید. به همین دلیل بهتر است که لباس خنک زیادی به همراه داشته باشید. دمای هوای باکو در ماه جولای حدود 26 درجه سانتیگراد است و شب ها به 21 درجه سانتیگراد می رسد. البته باز هم احتمالا قسمتی از اقامتتان در باکو بارانی باشد، برای دانستن این موضوع بهتر است که قبل از سفر پیش بینی آب و هوای باکو را دنبال کنید.
چه لباسی برای سفر به باکو در ماه جولای مناسب است؟
• لباس شنا
• چتر
• دامن
• ضد آفتاب
• کت بارانی
• عینک آفتابی
• شلوارک
• کفش ضد آب
• تیشرت آستین کوتاه
• پیراهن
• صندل
• چمدان ضد آب
سفر به باکو در ماه آگست
اگر ماه آگست را برای سفر به باکو انتخاب کرده اید، باید بدانید که هوای باکو در این ماه به شدت گرم است. در طول روز دمای هوا حدود 27 درجه سانتیگراد خواهد بود.
چه لباسی برای سفر به باکو در ماه آگست مناسب است؟
• شلوارک
• تیشرت آستین کوتاه
• پیراهن
• عینک آفتابی 
• ضد آفتاب
• صندل
• لباس شنا
• دامن
سفر به باکو در ماه سپتامبر
ماه سپتامبر همان ماهی است که هوای باکو دوباره رو به خنکی می رود. دمای هوا حدود 21 درجه سانتیگراد در طول روز و حدود 15 درجه سانتیگراد در زمان شب می شود. حتما قبل از سفر پیشبینی آب و هوای باکو در زمان اقامتتان را بررسی کنید تا احتمال بارش را در روزهای اقامتتان در باکو را متوجه شوید. چون معمولا دو سوم روزهای سپتامبر، هوای باکو بارانی است.
چه لباسی برای سفر به باکو در ماه سپتامبر مناسب است؟
• صندل
• پیراهن
• کت بارانی
• کفش ضد آب
• تی شرت آستین کوتاه و آستین بلند
• ضد آفتاب
• شلوارک
• لباس شنا
• چمدان ضد آب
• کفش سبک و راحت 
• چتر
سفر به باکو در ماه اکتبر
آب و هوای باکو در ماه اکتبر معتدل است. معمولا دمای هوا حدود 15 درجه سانتیگراد است و در طول شب دمای هوا به 10 درجه سانتیگراد میرسد. ماه اکتبر نیز یکی از ماه های بارانی باکو به شمار می آید و نیمی از روزها هوا به شدت بارانی است. به همین دلیل باید بیشتر لباس های گرم و بارانی همراه داشته باشید.
چه لباسی برای سفر به باکو در ماه اکتبر مناسب است؟
• کت بارانی
• شلوار پارچه ای یا جین
• کفش ضد آب
• ژاکت نازک یا پشمی
• تی شرت آستین بلند
• پیراهن
• کفش معمولی
• چتر
• چمدان ضد آب
• جوراب 
• دامن بلند

سفر به باکو در ماه اکتبر

سفر به باکو در ماه نوامبر
هوای باکو در ماه نوامبر بسیار مطبوع و دلپذیر است. دمای میانگین هوا در این ماه حدود 15 درجه سانتیگراد است و در نیمی از روزها باران نم نم بی نظیری در سطح شهر بارش می کند.
• کت بارانی
• شلوار جین
• دامن بلند
• تی شرت آستین بلند
• ژاکت نازک یا پشمی
• چتر
• کفش ضد آب
• پیراهن
• جوراب
• کفش معمولی
• چمدان ضد آب

سفر به باکو در ماه نوامبر

سفر به باکو در ماه دسامبر
باکو در ماه دسامبر نیز آب و هوای جذابی دارد و پاییزی است. دمای هوا در این ماه به 4 درجه سانتیگراد می رسد و نیمی از ماه شهر بارانی است. 
چه لباسی برای سفر به باکو در ماه دسامبر مناسب است؟
• شلوار گرم یا شلوار جین
• ژاکت یا کت
• چتر
• دستکش نازک یا دستکش بی پنجه
• کفش معمولی
• جواب
• کفش ضد آب
• چمدان ضد آب
• کت بارانی
• لباس پشمی
این وسیله ها و لباس ها را برای سفر به باکو در هر ماهی از سال همراه داشته باشید:
• آداپتور شارژر وسیله های الکترونیکی با سری مدل C یا F
• سیم کارتی که در باکو کار کند
• اگر قصد بازدید از کلیساهای باکو را دارید، حتما لباس مناسب همراه داشته باشید
• اگر قصد بازدید از مساجد را تور ارزان باکو را دارید، حتما لباس محجبه به همراه داشته باشید
• برای بازدید از معابد نیز باید لباس رسمی به تن داشته باشید
• برای دوچرخه سواری در باکو نیز بهتر است که لباس راحتی مناسب دوچرخه سواری همراهتان داشته باشید.برای رزرو تور ارزان آذربایجان با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.