وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

آتلیه تخصصی کودک

بهترین راهنمای عکاسی پرتره از کودکان

عکاسی هنری است که به ثبت لحظات تلخ و شیرین انسان ها می پردازد و برای آن ها خاطره سازی می کند. از زمانی که گرایش های مختلف عکاسی از هم جدا شده و هر یک تبدیل به یک تخصص شدند، اصول و قواعد آن نیز حرفه ای تر و تخصصی تر شدند. عکاسی کودکان یکی از گرایش های عکاسی است که به دلیل شیرینی ها و زیبایی هایی که دارد برای بسیاری مطلوب و جذاب است و افراد زیادی تمایل دارند تا به یادگیری اصول و قواعد آن بپردازند. به جرأت می توان گفت کودکان از زیبا ترین و بهترین سوژه های عکاسی هستند که در حالت ها و شکل های مختلفی می توان از آن ها عکس گرفت.

 

اگر به عکس هایی که در آتلیه عکاسی گرفته ی شود دقت کنید چیز اضافه ای در عکس ها نخواهید دید البته کیفیت عکس ها را خیلی در نظر نگیرید بهترین لنز در آتلیه تخصصی کودک استفاده می شود به همین دلیل این عکس ها خیلی با کیفیت تر هستند.

برای گرفتن عکس های پرتره از کودکان باید به چه چیزهایی دقت کنیم؟

در عکس پرتره کودک مهمترین نکته حالت های صورت کودک است که اساس یک پرتره خوب را تشکیل می دهد. بهترین حالت برای گرفتن عکس های پرتره با کیفیت از کودکان زمانی است که آن ها در حالت های طبیعی خود مثل خنده، گریه، اخم، بازی، تعجب و... قرار دارند.

استفاده از لنزهای مناسب و تخصصی برای پرتره و خصوصاً پرتره های کودکان نیز یکی از تکنیک های عکسبرداری پرتره از کودکان است. لنزهایی که برای پرتره استفاده می شوند باید قابلیت فوکوس و زوم بالایی داشته باشند، ضمن این که کیفیت عکس نیز نباید در این حالت پایین بیاید. اگر مایل هستید بیشتر درباره این سبک عکاسی بدانید عکاسی پرتره از کودکان را مطالعه کنید.

آتلیه عکاسی کودک و نوزاد کفشدوزک، با بهره گیری از تیمی خبره و خلاق در زمینه عکسبرداری حرفه ای از کودکان، زیباترین و با کیفیت ترین پرتره ها را از صورت جذاب فرشته کوچولوی شما تهیه می کند. آتلیه کودک کفشدوزک با سال ها تجربه موفق در اجرای پروژه های عکاسی کودکان امروز مدعی است می تواند تمام آن چه شما از عکس های آتلیه ای کودکان خود می خواهید را برآورده می کند.

 

راهنمای سفر به ترکیه

آژانس مسافرتی مهر پرواز مجری مستقیم تورهای ترکیه میباشد.

آنتالیا از شهر های مهم و توریستی کشور ترکیه و به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می گردد . بنا به شواهد تاریخی نام این شهر از آتالوس دوم پادشاه پرماگون گرفته شده است که در 150 سال قبل از میلاد مسیح بر آن ناحیه حکومت می کرده است.

آنتالیا در غرب ترکیه و در منطقه مدیترانه واقع شده است. آب و هوای شهر آنتالیا مدیترانه ای می باشد درفصل تابستان گرم و خشک و در زمستان معتدل و بارانی می باشد.

آنتالیا دارای جاذبه های گردشگری همچون باموک کاله ، ساحل آکوالند ، رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا ، بندر قلعه کاله ایچی ، مسجد کنگره دار ، بلک ، آمفی تئاتر آسپندونس ، غار کاراین ، پارک ملی آنتالیا ، مرکز خرید دپو ، مرکز خرید مارک آنتالیا ، مرکز خرید میگروس آنتالیا ، مرکز خرید تراسیتی آنتالیا ، مرکز خرید شی مال آنتالیا ، بازار هفتگی آنتالیا ، برج ساعت ، رستوران کرال سوفاراسی ، رستوران توپجو کباب ، موزه آتاتورک آنتالیا ، شهر کمر آنتالیا می باشد.

مسافرین محترم تور آنتالیا پاییز 96 که میخواهند به این شهر سفر کنند باید قبل از سفر از آب و هوای حاکم به این شهر مطلع شوند.

و اما بدروم

بدروم یک سرزمین جاذب است. پر از هیجان های رنگارنگ  . بدروم شهری است پر از جاذبه های طبیعی که سفر به آن هیچ وقت خسته کننده نیست . شهر بدروم پر از زیبایی هایی ست که در هیچ یک از شهرهای ترکیه یافت نمیشود. بدروم به دلیل آب و هوای گرم و خشکی که در زمستان دارد مقصد خوبی برای مسافران و گردشگران تور بدروم پاییز 96 می باشد.

از جاذبه های توریستی بدروم میتوان به درب میندوس بدروم ، دریا گردی با گولت در بدروم ، لاگینا بدروم ، معبد لابراندا بدروم ، موزه باستان شناسی زیر آب  بدروم ، موزه روباز مائوسلیوم بدروم ، بازار هفتگی بدروم ، روستای گومبت بدروم و ... اشاره کرد.

جهت اطلاعات بیشتر با پکیج ها و تورها میتوانید به سایت www.mehrparvaz.com مراجعه نمایید.

ویزای کانادا

آژانس مسافرتی مهرپرواز ارائه دهنده خدمات و اخذ ویزای کانادا تضمینی فوری پنج ساله ( توریستی ، تحصیلی ، دانشجویی ، اقامت ) تعیین وقت سفارت کانادا در استانبول و آنکارا پیکاپ ویزای کانادا و مشاوره در امر مراحل انجام کار دریافت ویزای کانادا درکنار شما هموطنان گرامی می باشد. پیشنهاد می کنید برای آشنایی با مراحل اخذ ویزای کانادا و وقت سفارت کانادا ادامه مطلب را مطالعه کنید و بعد با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس حاصل فرمایید.



همان طور که می دانید کانادا کشوری توسعه یافته و دمکراتیک است که در شمال قاره آمریکای شمالی قرار دارد این کشور از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است. پهناور بودن کانادا ، اقتصاد قوی و طبیعت بکر و زیبای این کشور همه و همه دست به دست هم داده اند تا کانادارا به عنوان کشور فرست های طلایی در جهان معرفی کند. کانادا دارای سیستم تامین اجتماعی ارزشمند و قوی است که بسیاری از خدمات آموزشی و پزشکی را به صورت رایگان در اختیار شهروندان و افراد مقیم کشور کانادا با بهترین کیفیت قرار می دهد. کانادا با عضویت در گروه بیست (G20) و گوره هشت (G8) نقش بسیار مهمی در اقتصاد جهان بازی می کند و آینده رشنی اقصادی دارد.به طور کلی کسانی که قصد سفر و یا مهاجرت به کشور دیگری را دارند باید جهت گرفتن ویزا به سفارت کشور مقصد مراجعه کنند و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را تهیه و به سفارت مربطه جهت تایید تحویل دهند که کانادا هم از این قاعده مستثنی نیست ولی چون کانادا سفارتی در ایران جهت صدور ویزا ندارد هم وطنان ما برای گرفتن ویزا مجبور اند به خارج از کشور سفر کنند و از کشور دیگری جهت دریافت ویزای کانادا اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل ریجکتی ویزای کانادا و شرایط ویزای کانادا به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com

معرفی مراکز خرید آنتالیا

شهر آنتالیا به دلیل توریستی بودن این شهر انواع اجناس در آن موجود می باشد.خرید در آنتالیا تجربه‌ای جالب و به یاد‌ماندنی‌ست در آنتالیا طلا و نقره و کالاهای چرمی را با قیمتی بسیار ارزان‌تر به ‌فروش می رسد و برند‌های بین‌المللی را هم در آنتالیا شعبات گوناگون دارند. مسافرانی که با تور آنتالیا به این شهر زیبا سفر می کنند می توانند انواع کالا ها را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.


اوزدیلک:
یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید آنتالیا که همیشه پر از مشتری و گردشگر است مرکز خرید اوزدیلک می باشد در این مرکز خرید برندهایی مثل رودی،کولینز ،لیوایز، مانگو و کلی اسم آشنای دیگر را اینجا پیدا می‌کنید. اوزدلیک علاوه بر کلی مغازه و کافه و رستوران، سالن ویژه کودکان و استار پارک هم دارد. اوزدلیک برای گشت زدن، خرید، خوردن، تفریح و بازی بچه‌ها انتخاب بسیار مناسبی می باشد.


میگروس:

میگروس یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای سوئیسی است که در آنتالیا هم شعبه دارد و یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه است. حدود ۱۰۰ فروشگاه در سه طبقه همه چیز می‌فروشند؛ از برندهای بین‌المللی پوشاک تا محصولات کامپیوتری، عطر و ادکلن و کالاهای سوپرمارکتی. میگروس سینمای چند بعدی، هایپرمارکت، رستوران و یک پارکنیگ بزرگ هم دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل های 5 ستاره آنتالیا و جاذبه های گردشگری آنتالیا به وبسایت آژانس مسافرتی مهر پرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com

معرفی رستوران های کوش آداسی

کوش آداسی دارای جاذبه های کردش گری و رستوران های بسیاری می باشد که در این مقاله ما به معرفی دو تا از بهترین رستوران های این شهر زیبا می پردازیم
رستوران قصر (saray):
ساعت کار رستوران بزرگ قصر از ساعت ۹ صبح تا ۳ بامداد می باشد.این رستوران سعی دارد تا برای هر سلیقه غذا و خدمات مناسب ارائه کند. منوی این رستوران شامل غذاهای بین‌المللی مانند غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، چینی، مکزیکی، غذاهای محلی ترکی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران می باشد. افراد می‌توانند وعده‌های صبحانه، میان وعده بین صبحانه و ناهار، شام و آخر شب را در این رستوران صرف کنند. از امکانات رستوران قصر عبارتند از رزرو میز، نشستن در فضای باز، تلویزیون، صندلی‌های بلند مخصوص کودکان، دسترسی به ویلچیر، اینترنت بی سیم رایگان و موسیقی زنده می باشد انی رستوران محیط مناسبی برای قرار های کاری و گروهی می باشد.
کبابی حسن کولکوقلو (Hasan Kolcouglu):
 ساعت کار رستوران کبابی حسن کولکوقلو از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب می باشد. این رستوران شیک واقع در طبقه بالای هتل افه بوتیک از بهترین کبابی‌های کوش آداسی که مسافران با تور کوش آداسی به این شهر زیبا سفر می کنند به شمار می‌رود. این رستوران دارای تراسی با چشم‌انداری کم نظیر است.حتما این تراس را برای صرف غذا انتخاب کنید، چرا که نمای قصر لذت صرف غذا را چندین برابر می‌کند. از امکانات این رستوران سرو صبحانه به قیمت مناسب می توان اشاره کرد اما بهترین قسمت مربوط به منوی ثابت می باشد که شامل مزه، کباب، دسر و نوشیدنی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جاذبه گردشگری کوش آداسی و هتل های لوکس کوش آداسی به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنید.
www.mehrparvaz.com