وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

چرا نوروز 97 را باید به آنتالیا سفر کرد؟

آنتالیا نام مرکز آنتالیا می باشد و از مهمترین شهر های ترکیه می باشد . آنتالیا به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی ترکیه می باشد . در آنتالیا بلوارهای فراوان و زیبا با لنگرگاه ها و درختان نخل خودنمایی می کند .

آب و هوای آنتالیا به طور کلی مدیترانه ای بوده و دارای آب و هوای تابستان گرم و خشک می باشد و در زمستان معتدل و بارانی می باشد و برای مسافرین عزیز تور آنتالیا نوروز 97 بسیار حائز اهمیت است .

از جاذبه های گردشگری آنتالیا می توان موزه آتاتورک آنتالیا ، پاموک کاله آنتالیا ، پارک ملی انتالیا ، شهر آنتالیا ، بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا ، رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا ، ساحل آکوالند آنتالیا ، پاموک کاله کوش آداسی ، مسجد کنگره دار آنتالیا و .... می توان نام برد .

قیمت تور آنتالیا به نسبت میزان لذتی که یک مسافر تور آنتالیا از سفر می برد بسیار ناچیز می باشد .

هتل های آنتالیا که شامل هتل های 3 ستاره مانند هتل کلاب آرس آنتالیا ، هتل ایکوس لارا آنتالیا ، هتل لارا پالاس آنتالیا ، هتل آلریا آنتالیا ، هتل آلاتا آنتالیا ، هتل ایکون آنتالیا ، هتل آسیا آنتالیا و هتل های 4 ستاره که شامل هتل لارا هادریانوس آنتالیا ، هتل فالکون آنتالیا ، هتل بونادیا آنتالیا ، هتل بلکون کلاب آنتالیا ، هتل لارا دینک آنتالیا ، هتل ماتیات آنتالیا ، هتل استلا بیچ آلانیا آنتالیا ، هتل کلاب فالکون انتالیا ، و .... و همچنین هتل های 5 ستاره آنتالیا که شامل هتل پاپیلون آیسچا انتالیا ، هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا ، هتل پودینگ مارینا انتالیا ، هتل لوسیدا بیچ آنتالیا ، هتل دوسینیا لاکچری آنتالیا ، هتل کالیستا لاکچری آنتالیا ، هتل ماکسیم ریزورت آنتالیا و ... می باشد و مسافرین عزیز تور لحظه آخری آنتالیا می توانند به نسبت بودجه ای که دارند از هتل های آنتالیا استفاده کنند.


سفر به بانکوک شهر فرشتگان با تور بانکوک نوروز 97

بانکوک به ونیز شرق و شهر فرشتگان مشهور است . بانکوک شهری ست گرم و پر هرج و مرج و سرشار از انرژی می باشد . در بانکوک مسافرین عزیز تور بانکوک نوروز97  فرصتی برای خرید کردن ، تفریح کردن و استراحت کردن دارند . در بانکوک پر از تناقض می باشد . ترکیبی سحر انگیز از قدیم و جدید ، شرق و غرب و تناقض های گیج کننده و مهیج ، ردپای اعتقادات مذهبی و فرهنگی مردم بانکوک را می توانید از معابد تاریخی این شهر ببینید.

 

جاذبه های گردشگری بانکوک

جاذبه های گردشگری بانکوک می توان به مرکز خرید ام بی کی بانکوک ، پارک ملی کائویای تایلند ، وات آرون ، گراند پالاس و وات پراکائو ، بازار چائو فرایا ، بازار شناور ، محله چینی ها ف خانه جیم تامسون و... می توان اشاره کرد.

مرکز خرید ام بی ای بانکوک

مرکز خرید ام بی کی واقع در شهر بانکوک تایلند میباشد.این مجتمع بزرگ 8 طبقه ای 2000 مغازه را درون خود جای داده است . بسیاری از این مغازه ها اجناس خود را تخفیف خوبی میدهند.در تمام مغازه های اجناس اصل به فروش میرسد و به همین دلایل این مرکز خرید مورد توجه بسیاری از گردشگران شده است.

طبق آماری که مدیران این مجتمع داده اند روزانه درحدود 100 هزار نفر از این مرکز خرید دیدن مینمایند.
در یک تحلیل کلی در مورد این مجتمع میتوان گفت 
پوشاک و کالاهای چرم و ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، اسباب بازی ، طلا و جواهرات در طبقات اول تا سوم به فروش میرسد.
محصولات الکترونیکی ، ام پی تری ، سی دی ، گوشی های موبایل در طبقه ی چهارم به فروش میرسد.رستوران ، غذاهای بین المللی ، عکاسی ، لوازم کامپیوتری ، لوازم منزل در طبقه پنجم به فروش میرسد. فود کورت ها و مغازه های فروش سوغات در طبقه ششم به فروش میرسد.
سینما ، سالن های بولینگ ، کارائوکه در طبقه هفتم می باشد. یک سینمای جداگانه در طبقه هشتم وجود دارد.

 بانکوک پایتخت تایلند

از بانکوک پایتخت تایلند، با نام «ونیز شرق» یاد شده است، زیرا ساختمان های اصلی این شهر بر روی چوب هایی که بالای رودخانه «چائو فرایا» قرار گرفته اند، ساخته شده اند. با این حال، بزرگتر شدن شهر سبب گشته که کانال ها پر شده و صاف شوند.

 

کائویای اولین پارک ملی تایلند

پارک ملی کائو یای به انگلیسی khao yai اولین پارک ملی ثبت شده در تایلند است که امروزه ازنظر مساحت جزء سه پارک ملی بزرگ این کشور شناخته می‌شود. این پارک که در 180 کیلومتری شمال بانکوک واقع است  با مساحتی بیش از 300 کیلومتر مربع سومین پارک ملی تایلند و یکی از غنی ترین آنها از لحاظ تنوع گونه های گیاهی و جانوری است ،بطوریکه بیش از 3000 گونه گیاهی و 320 نوع پرنده و 66 گونه جانوری خصوصا فیل ،میمون ،خرس سیاه ،آهو ،گراز و… دارد.این پارک ملی شامل جنگل های انبوه بارانی و استوایی و کوهستان و دره های زیبا و صخره های زیبا می باشد

 

هتل های بانکوک

رزرو هتل های بانکوکشامل هتل های 3 ستاره مانند هتل فروم پارک بانکوک ، هتل سیوالای سیتی بانکوک ، هتل ناسا وگاس بانکوک ، هتل نچرال ریزورت بانکوک ، هتل د هریتیج ساتورن بانکوک ، هتل هپی لند بانکوک و ... هتل های 4 ستاره شامل هتل سنتارا واتر گیتی بانکوک ، هتل آمارا بانکوک ، هتل هالیدی این سیلوم بانکوک ، هتل سوئیس اوتل ریزورت بانکوک ، هتل سنتر پوینت بانکوک و ... و همچنین هتل های 5 ستاره که شامل هتل آوانی اتریوم بانکوک ، هتل سوکوسول بانکوک ، هتل سوئیس پارک بانکوک ، هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک ، هتل د سیزن هومارک بانکوک و ... می باشد.

پوکت یا بهشت تایلند ؟

پوکت یکی از زیبا ترین جزایر توریستی زیبا در جهان می باشد . اگر از گردشگران تور پوکت نوروز 97 در باره جزیره پوکت بپرسید در جواب قطعا خواهید شنید که این جزیره همه ویژگی های یک منطقه توریستی را با هم دارد . سواحل شنی زیبایی که در پوکت وجود دارد به میسزان چندین مایل در کناره دریا گسترده شده است . آب گرمی که در این جزیره وجود دارد برای غواصی بسیار مناسب است .

در سواحل غربی پوکت چندین ناحیه توریستی به همراه مخلوطی از خلیج شنی ، بر آمدگی های سنگی و پرتگاه های عظیم آهکی وجود دارد اگر از آندسته از مسافرینی هستید که در پوکت به دنبال چیزی به جز ساحل می باشید پیشنهاد می کنیم به تورهای جنگل های سر سبز گرمسیری ، جنگل های گسترده ی نارگیل ، شالیزارها ، سواری بر روی فیل ، قایق سواری ، فیل سواری ، قایق های بامبو و نیز بانجی جامپینگ را امتحان کنید.

جاذبه های گردشگری پوکت

از جاذبه های گردشگری پوکت می توان به مواردی چون معبد وات چالونگ ، آکواریوم پوکت ، فانتاسی ، جزیره فی فی ، خلیج فانگ نا ، ساحل لائم سینگ ، منطقه قدیمی پوکت ، باغ وحش پوکت ، ساحل نائی هان ، چشم انداز و ساحل کارن ، فیل سواری در پوکت ، سینما شناور در پوکت ، خلیج مایا پوکت و ... می توان اشاره کرد .

 

هتل های پوکت

هتل های پوکت به مانند دیگر مکان های توریستی دیگر نیز هتل های 3 ستاره مانند هتل پی جی پاتونگ پوکت ، هتل پاتونگ هالیدی ، هتل آنسینو پوکت ، هتل پاتونگ کاتیج ریزورت پوکت ، هتل دیز این پاتونگ و ... می باشد . هتل های 4 ستاره پوکت را می توان هتل بومان بوری پوکت ، هتل سنترا گرند بیچ پوکت ، هتل فیشر من پوکت ، هتل آنداکیرا پوکت ، هتل حیات پالاس پوکت ، هتل اسلیپ ویت می پوکت ، هتل باس سوئیت پوکت ، هتل نووتل ریزورت پوکت و... همچنین از هتل های 5 ستاره می توان به هتل میلینیوم ریزورت پوکت ، هتل آماری پوکت ، هتل رامادا پلازا پوکت ، هتل کالیما ریزورت پوکت ، هتل حیات رجنسی پوکت و ... اشاره کرد .

 

تعطیلات بهار 97 را با تور پوکت خوش بگذرانید

پوکت به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت دارد  . از شمال تا جنوب این جزیره را کوه فرا گرفته است . پوکت به عنوان بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحت گاه برای تور پوکت تعطیلات عید 97 در تایلند و آسیاست . مهم ترین و بهترین سواحل پوکت را می توان در کناره غربی آن یافت و پاتونگ و کارون از جمله محبوب ترین این سواحل به شمار می آیند . در غرب پوکت مراکز غواصی متعددی قرار دارند  و محدوده کار آنها نیز در جزیره های کوچک اطراف پوکت می باشد که از لحاظ مرجان های زیبا و موجودات و موجودات دریایی شهرتی جهانی دارند . از پرطرفدارترین ها در پوکت قایق رانی و موج سواری می باشد.

 

مراکز خرید پوکت

مراکز خرید از جاذبه های گردشگری هر شهری محسوب می شود . در پوکت نیز مراز خرید از جاذبه های توریستی پوکت نیز محسوب می شود که مهمترین انها را می توان مرکز خرید جانگیلسون ، مرکز خرید سنترال فستیوال ، بازار بانزان ، پریمیوم اوتلت ، سوپر چیپ ، بازار فوتای پوکت را می توان نام برد .

 

فیل سواری در پوکت

فیل سواری درپوکتElephant Trekking in Phuket  از پرطرفدارترین  فعالیت ها در پوکت می باشد.که بسیار مورد توجه گردشگران می باشد . زیرا در هنگام سواری در طول مسیر از زیباییهای طبیعی لذت میبرند.از این فیل سواری میتوان یک بهره دیگر برد و آنهم یادگیری فیل سواری است.پوکت جزیره بسیار زیبایی می باشد برای فیل سواری چرا که هم فیل سواری میکنید و هم از جزیره زیبا لذت ببرید .

 

سینما شناور در پوکت تایلند

در ناحیه ای بین دو صخره در نزدیکی جزیره کودا در پوکت سینمایی شناور که به دست اوله اسکرین طراحی شد ساخته شده است .این سینمای شناور از جاذبه های توریستی پوکت محسوب میشود . این سینمابه مناسبت فستیوال فیلم روی صخره ناو نوی طراحی شده و تمامی دعوت شدگان برای ورود به این سینما از قایق استفاده می کنند.ساختار به کار رفته در این طراحی که از جاذبه های گردشگری تایلند میباشد به صورت مدولار و قسمت بندی شده بوده و از آنجائیکه تماماً از مواد بازیافتی در ساخت سینما شناور پوکت استفاده شده، برای محیط زیبای اطراف خود آلودگی ندارد.

 

خلیج مایا پوکت

خلیج مایا یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین خلیج ها در تایلند در جزیره فی فی واقع شده است و بخشی از مجمع الجزایر کوه فی فی می باشد . به این بخش از تایلند یک بهشت واقعی بر روی زمین نیز گفته می شود . جایی که دست انسان هنوز به آن نرسیده است . مرجان های رنگارنگ و ماهی های استوایی که در زیر آب شنا میکنند کاملا پیدا هستند . از جاذبه های گردشگری تایلند جزیره فی فی می باشد که با بازی لئوناردو دی کاپریو برای اولین بار در این مکان فیلم برداری شد محسوب می شود . اگر از آندسته از مسافرینی هستید که قصد سفر کردن به تایلند را دارید بهترین زمان سفر به تایلند و خلیج مایا در فصل اوج توریست ها یعنی از نوامبر تا آوریل می باشد.

 

در تور پوکت نوروز 97 به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در سفر به پوکت چندین نکته اساسی وجود دارد که به چند مورد به اختصار در اینجا اشاره می کنیم.

پیشنهاد ما به شما مسافران و گردشگران عزیز تور پوکت فروردین و بهار 97 این است که به موارد زیر توجه نمایید.

 

ساحل کاتا

در سفر خود به ساحل کاتا حتما سری بزنید . سواحل زیبا و منحصر به فرد کاتا این مکان را به محلی رویایی تبدیل کرده است . از کاتا تا مراکز خرید بزرگ کرایه تاکسی کمی زیاد است اما نگران نباشید چرا که در این مکان فروشگاه ها و رستوران های مختص به خود را دارد . در رستوران و کافه های کاتا غذاهای تایلندی در انواع و اقسام آن سرو می شود . به علاوه هتل ها و تفریحگاههای بزرگی در این محل وجود دارد که تقریبا همگی نمایی رو به ساحل دارند .

 

جزیره فی فی

جزیره فی فی جزیره ای کوچک و بسیار زیبا می باشد که مابین پوکت و تنگه ی مالاکا قرار دارد . از لذت بخش ترین تفریحاتی که می توان در این جزیره زیبا تجربه کرد غواصی به کمک لوله و ماسک می باشد . مسافرین عزیر تور پوکت در سفر یک روزه خود به جزیره فی فی می توانید از  تماشای جزایر کوچک اطراف لذت ببرید ، ناهار بخوید ، غواصی کنید ، از دیدن صخره های مرجان لذت ببرید .جزیره فی فی یکی از جاذبه های گردشگری پوکت می باشد که می توانید با رفتن به آنجا از دیدنش لذت ببرید .

 

مقاومت کردن در برابر اصرار فروشندگان را فراموش نکنید

در پوکت ممکن است آژانس های مسافرتی بخواهند سفر شما را به جزایر اطراف پوکت مدیریت کنند در این صورت خیلی مودبانه از انها تشکر کنید و از گفتن نه به این افراد نهراسید . همچنین ممکن است در سفر خود با دستفروش های محلی نیز مواجه شوید بهترین کار این است که به طور مودبانه از آنها دور شوید و چیزی از آنها نخرید .

 

مجبور به دادن انعام نیستید

انعام دادن بیشتر برای فرهنگ غربی رواج دارد و اجباری برای این عمل در کشورهای آسیایی وجود ندارد . در کشور های شرقی انعام ندادن باعث آزردگی خاطر گارسون یا خدمتکار نمیشود اما در برخی از رستوران ها به صورت خودکار هزینه ی انعام را نیز در صورت حساب شما درج می کنند بر عکس فرهنگ غرب . اگر احساس کردید که باید به خدمتکار هتل یا راننده ی تاکسی خود انعامی دهید در صورت توانایی بهترین کار این است که ای نکار را انجام دهید .چرا که کارگران تایلندی با کمترین دستمزد مشغول به کار هستند و با پرداخت انعامی اندک باعث شادی آنها خواهید شد .

 

در پوکت از شیر آب ننوشید

در پوکت آب گاز دار و آب معدنی هر دو به راحتی در فروشگاه های پوکت قابل تهیه هستند و اگر در هتل یا ویلاهای پوکت اقامت دارید . در اتاقتان آبسردکن های مخصوصی قرار دارد البته این به نشانه حسن نیت هتل های پوکت نیست بلکه به این شیوه می خواهند شما را از غیر آشامیدنی بودن آب شیر مطلع نمایند .

 

آژانس مسافرتی و گردشگری مهر پرواز متخصص در امر گردشگری و مجری مستقیم تورهای ترکیه ، تایلند ، مالزی و ... می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.mehrparvaz.com مراجعه نمایید .