وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

با تور ابوظبی از هتل قصر ابوظبی دیدن کنید

ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی است که ثروتمتد ترین صندوق پول جهان را داراست.زیرا 95 درصد از ذخایر نفت و 92 درصد از ذخایر گاز این کشور رادر خود جای داده است. به همین دلیل این امارت ثروتمند ترین امارت در امارات متحده عربی می باشد.تور ابوظبی نوروز 96 گزینه خوبی برای سفرهای نوروزی است به دلیل اینکه از آبان تا اسفند، هوای ابوظبی خنک‌تر است و نسبت به بقیه فصل های سال که هوا خشک و گرم مناسب تر میباشد.

هتل قصر ابوظبی

هتل القصر قلب مدینه جمیرا (Medinat Jumeirah) است، در ۳۰ کیلومتری مرکز دبی واقع شده است. اطراف این هتل ۵ ستاره را آب فراگرفته و جزیره‏ای ساختگی از آن به وجود آورده که منظره‏ای جذاب و رویایی را در برابر چشمان مهمانان تداعی می کند . هتل به تمامی جاذبه‏های تفریحی و تجاری دبی نزدیک است. تا نزدیکترین مرکز خرید ۱۰ دقیقه با ماشین و تا پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi) حدود ۲۰ دقیقه پیاده فاصله است.همچنین  هتل القصر دبی  تا فرودگاه فقط ۲۵ دقیقه فاصله دارد. هتل به سبک عمارتی مجلل ساخته شده و دارای ۲۹۲ اتاق و سوییت عالی می باشد. اتاق‏های هتل القصر دارای بالکن، حمام اختصاصی با سشوار، گاوصندوق، اینترنت پرسرعت، مینی‏بار و تلویزیون کابلی‏هستند. از دیگر تسهیلات این هتل می توان به  خط تلفن مستقیم، آشپزخانه‌ی کوچک، لوازم تهیه‌ی چای و قهوه و سیستم تهویه مطبوع مجزا اشاره کرد. چندین رستوران درجه یک در هتل وجود دارد که با  ارائه انواع غذاهای کالیفرنیایی و  بین المللی از گردشگران عزیر پذیرایی می کنند. چندین بار نیز وجود دارد که مکانی مناسب برای استراحت به شمار می‏آیند، از جمله بار محبوبی که روی بام هتل قرار دارد و با انواع نوشیدنی و چشم‏انداز زیبای غروب از مهمانان پذیرایی می‏کند، از دیگر امکانات جذاب این هتل می باشد.خدمات سرو غذا نیز در اتاق هتل القصر  ارائه می‏شود.




برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور امارات متحده عربی , تور لحظه آخری  ابوظبی  به سایت زیر مراجعه کنید.

www.mehrparvaz.com



با تور دبی از پارک ساحلی الممزر دیدن کنید

دبی همسایه جنوبی ایران ودر سواحل خلیج فارس قرار دارد و جزئی از کشور امارات متحده عربی است.تور دبی نوروز 96 شور و هیجان تازه در زندگی است دبی شهر بندری گردشی با جاذبه‌های مدرن و بعضی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است. شاید شهر دبی مهم‌ترین شهر امارات باشد. مهر پرواز با کادری مجرب و با بهترین تورها، با کیفیت ترین تورهای دبی را به مسافران عزیز ارائه میدهد بیشتر غذاهای دبی آسیایی و اغلب با گوشت تهیه می شوند.بیشتر هتل های دبی بسیار لوکس و تجملی هستند. امارات متحده عربی عنوان نخست جدول توریسم پیشرفته را در خاورمیانه بدست آورد.و سرمایه گذاری فراوانی برای این امر داشته است.افزایش تعداد هتل ها و تجهیز آن ها در ابوظبی به میزان 10 درصد تنها در شش ماه نخست سال 2011 در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته و نیز افزایش 26 درصدی تقاضا نسبت به سال گذشته نیز دراین رتبه بندی مورد توجه بوده است. افزایش مسافران در دبی نیز بالغ بر 14 درصد داشته که نرخ اشغال هتل ها را به 81 درصد رسانده است.


پارک ساحلى ممزر دبی


پارک ساحلی الممزر یکی از پارک‌های دبی است ودیدنی های تور دبی میباشد. مساحت این پارک در حدود ۱۰۶ هکتار است که بعد از اسکله الحمریه قرار دارد. این پارک بزرگ دارای امکانات متنوعی شامل: ساحل، استخر، آمفی تاتر ، زمین بازی کودکان، چمنزارها و بوته زارهای گوناگون می‌باشد که تفرجگاه بینظیری را برای گردشگران بوجود آورده‌اند.

با تور لحظه آخری کره جنوبی از پارک ملی عمومی سان سئو دیدن کنید

تورکره جنوبی طرفداران زیادی داردوهر ساله گردشگران زیادی به کره جنوبی میروند و از جاهای دیدنی کره جنوبی دیدن می کنند. کره جنوبی هر ساله بیشترین تعداد گردشگران را از همه جای دنیا دارد.  تعداد گردشگران در سال 2010به 8/5 میلیون نفر رسید. بیشترین گردشگران کره ای از ژاپن، چین، تایوان و هنگ کنگ هستند. سئول بیشترین گردشگر را دارد و بزرگترین شهر در کره جنوبی و بدون شک مرکز اقتصادى و سیاسى و فرهنگى  کشور است.

مردم کره جنوبی پیرو آیین های بودایی (47% ) ، مسیحیت ( 37% که اغلب پروتستان و کمی کاتولیک ) ، کنفسیوسی ( 13% ) و چوندو گیو (3% ) هستند.


 زبان رایج این کشور کره ای است. زبان کره ای با زبان های ژاپنی و مغولی در ارتباط است اکثریت مردم به زبان کره ای صحبت می کنند. زبان انگلیسی نیز در محیط های تحصیلی و دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. 


پارک ملی عمومی سان سئو

 یکی از جاذبه های گردشگری پارک ملی عمومی سان سئو راک که خارج از سئول است نیز مقصد خوبی برای گردشگران خارجیست. شهر تاریخی جیون جیو و جزیره جیو نیز یکی دیگر از مقاصد گردشگران است. معمولا سفر به کره شمالی بدون مجوز قانونی امکان پذیر نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور کره جنوبی نوروز 96, تور لحظه آخری کره جنوبی  به سایت زیر مراجعه کنید.

www.mehrparvaz.com


با تور مراکش از قصر باهیه دیدن کنید

مَراکِش دارای جذابیت های فراوانی است که به آن مغرب نیز گفته میشود در شمال غربی آفریقا است. مراکش مساحت ساحلی زیادی دارد که از شمال به جبل‌الطارق و دریای مدیترانه می‌رسد. با تور مراکش نوروز 96 تجربه جدیدی از سفر داشته باشید 

 هیچ غذایی بدون نان در مراکش خورده نمی شود. مراکشی ها به نان علاقه دارند و زیاد می خورند.زبان رسمی: عربی، بربری در این کشور است.

طعم اصلی غذاهای مراکشی را در رستورانها نمی شود فهمید یا باید مهمان خانه های مراکشی شوید یا غذاهای خیابانی را امتحان کنید.

آب و هوای مراکش معتدل و بارانی است. این کشور در مناطق شمالی تحت تأثیر آب و هوای مدیترانه‌ای و در مناطق غربی و شمال غرب متأثر از آّب و هوای اقیانوس اطلس است. در نواحی داخلی، مراکش دارای آب و هوای قاره‌ای بوده و در رشته کوه‌های اطلس بارش برف و باران بیشتر می‌شود.جنوبی دارای آب و هوای گرم و بیابانی است.


 قصر باهیه

قصر باهیه یکی از چندین جذابیت تور مراکش می باشد قصر ی زیبا وشکوه  که شما را به سبک زندگی در قرن نوزدهم میبرد. می گویند این قصر را برای اقامت حرم احمد بن موسی ساخته بودند. این قصر نمونه ای عالی از معماری شرقی است. در این قصر فضاهای داخلی تزئینات بسیاری دارند و سقف ها نقاشی شده هستند. حیاط آن کاشیکاری شده است و حدود 8 هکتار باغ زیبا و خرم دارد.


با تور ارمنستان لحظات آرام و خوشی را سپری کنید

با تور لحظه اخری ارمنستان از این کشور دیدن کنید.صنعت توریست در این کشور رونق زیادی دارد و بخشی از در آمد این کشور از راه این صنعت بدست می آید. و این صنعت سیاست اصلی دولت ارمنستان واقع شده. البته برخی نیازهای اصلی نیز در این بخش هنوز رعایت نشده از جمله اینکه مالیات هتل ها کاهش و یا حذف شود، به اتوبوس های توریستی سوخت ارزانتر بدهند و جاده ها را درست کنند.
غذاهای ارمنی بیشتر شبیه غذاهای اروپایی است که شامل سوپ، انواع کباب ها، دلمه و حلیم می شود. استفاده از برنج در غذاهای ارمنی بسیار کم است و تقریبا شباهتی به طبخ برنج در ایران ندارد. آنها به جای برنج از سیب زمینی استفاده می کنند که در کنار بادمجان و انواع پنیرها، جایگاه ویژه ای در سفره ارامنه دارد.
ایروان مر کز شهر کوچکی دارد  با تور ایروان نوروز 96 میتوانید لحظات خوش و ارامی در ایروان داشته باشید.که بسیاری از جاذبه های گردشگری ایروان در انجا واقع شده است در نتیجه یک گردشگر عادی احتیاجی به استفاده فراوان از وسایل حمل و نقل عمومی نخواهد داشت. افراد محلی مرکز شهر را کنتون نا گذاری کرده اند. گرچه تاریخ ایروان به ۲۸۰۰ سال پیش باز می گردد ولی ، آثار اندکی از آن دوران به یادگار مانده است. زیرا وقوع جنگ های بزرگ امپراطوری های ایران و عثمانی و روسیه در این مکان بوده است.و این فقدان از آن دوران بوده.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور ارمنستان  به سایت زیر مراجعه کنید.