وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

بزرگترین جزیره ژاپن چه نام دارد

بزرگترین جزیره ژاپن

ژاپن 4 جزیره اصلی دارد که با نام های هوکایدو، هونشو، کیوشو و شیکوکو شناخته می شوند. البته ژاپن فقط همین 4 جزیره را ندارد و اگر همه جزایر کوچک و بزرگش را در نظر بگیریم، باید بگوییم که این کشور از 6852 جزیره تشکیل شده است که البته خیلی هایشان غیر قابل سکونت هستند. با ما همراه باشید تا شما را با 4 جزیره اصلی ژاپن که در واقع بزرگترین جزایر ژاپن هستند، آشنا کنیم و اصلی ترین ویژگی های هر کدام از جزیره های بزرگ ژاپن را برایتان بیان کنیم. با خواندن این مطلب می توانید با حال و هوای کلی کشور زیبای ژاپن آشنا شوید و اطلاعات بسیار جالبی درباره بزرگترین جزیره ژاپن کسب کنید.

جزیره هونشو، بزرگترین جزیره ژاپن

هونشو نام بزرگترین جزیره ژاپن و به عبارتی اصلی ترین جزیره این کشور است. گفتنی است که این جزیره علاوه بر اینکه بزرگترین جزیره ژاپن است، به عنوان یکی از هفت جزیره بزرگ دنیا شناخته می شود. به خاطر وسعت بالایی که این جزیره دارد، بخش عمده جمعیت ژاپن در همین جزیره زندگی می کنند و بیشتر شهرهای اصلی ژاپن از جمله شهر توکیو در این جزیره قرار گرفته اند.نکته جالب دیگر اینکه از آنجایی که این جزیره وسیع و پهناور در مرکز ژاپن قرار گرفته، آن را از طریق تونل های زیردریایی و همین طور پل های متعدد به جزایر دیگر ژاپن متصل کرده اند. شما در این جزیره می توانید میزان پیشرفته بودن کشور ژاپن را به خوبی درک کنید و بهترین تکنولوژی های روز دنیا را در کنار هم در این جزیره به چشم ببینید.

از جمله مهمترین شهرهای جزیره هونشو در ژاپن می توان به شهرهای توکیو، هیروشیما، اوساکا، کیوتو، ناگویا، سندای، یوکوهاما و نیگاتا اشاره کرد. این را هم بگوییم که جزیره هونشو به عنوان بزرگترین جزیره ژاپن یک جزیره کوهستانی است و آتشفشان های فعال متعددی در آن وجود دارد. اتفاقا وجود این کوه های آتشفشانی در جزیره هونشو باعث شگفت انگیزتر شدن این جزیره زیبا شده اند و جلوه بسیار جالبی به آن داده اند. بزرگترین جزیره ژاپن در حل جدول کلمات متقاطع بسیار استفاده می شود. پس در صورتی که اهل حل جدول هستید به کار شما می آید.

جزیره هونشو، بزرگترین جزیره ژاپنجزیره هونشو، بزرگترین جزیره ژاپن

جزیره هوکایدو، دومین جزیره بزرگ ژاپن

جزیره هوکایدو شمالی ترین جزیره ژاپن است. این جزیره که به عنوان دومین جزیره بزرگ ژاپن شناخته می شود، در نزدیکی جزیره هونشو قرار گرفته است و از آن توسط تنگه ای به نام تسوگارو جدا شده است. در این جزیره یک شهر بزرگ به نام ساپورو وجود دارد که به عنوان مرکز جزیره هوکایدو شناخته می شود و می توان گفت که مهمترین شهر این جزیره محسوب می شود. علاوه بر این شهر، شهرهای مهم دیگری مثل هاکوداته، اوبیهیرو، آساهیکاوا، کیتامی، شاری، آباشیری و واکانای نیز در این جزیره وسیع قرار گرفته اند.
جزیره هوکایدو یک جزیره کاملا کوهستانی است و درست مثل جزیره هونشو کوه های آتشفشانی متعددی دارد. طبیعت جزیره به خاطر وجود همین کوه های آتشفشانی بسیار زیباست و خیلی از توریستان از آن به عنوان زیباترین جزیره ژاپن یاد می کنند. ضمن اینکه این جزیره بین اسکی بازان و طبیعت گردان محبوبیت بسیار زیادی دارد. چراکه در جزیره هوکایدو پارک های ملی متعددی از جمله پارک ملی شیرتوکو وجود دارد که شرایط بی نظیری برای طبیعت گردی و تجربه تفریحات مفرح دیگر دارند. گفتنی است که یکی دیگر از دلایل محبوبیت جزیره هوکایدو این است که در آن جشنواره های متعددی برگزار می شود که از جمله آن ها می توان به یک جشنواره زمستانی معروف اشاره کرد.

جزیره هوکایدو، دومین جزیره بزرگ ژاپنجزیره هوکایدو، دومین جزیره بزرگ ژاپن

جزیره کیوشو، سومین جزیره بزرگ ژاپن

جزیره کیوشو که درست در بخش جنوب غربی جزیره هونشو قرار گرفته، سومین جزیره بزرگ ژاپن است. این جزیره به خاطر هوای نیمه گرمسیری، چشمه های آب گرم و کوه های آتشفشانی که دارد، نزد توریستان محبوب شده است. نکته جالبی که درباره سومین جزیره بزرگ ژاپن وجود دارد، این است که آن را با نام "سرزمین آتش" می شناسند. دلیل این مساله این است که در آن یک سری کوه آتشفشانی وجود دارد که فعال هستند و می توان از آن ها به عنوان اصلی ترین شاخصه این جزیره یاد کرد.
 بزرگترین شهری که در جزیره کیوشو وجود دارد، شهری به نام فوکوئوکا است. علاوه بر این شهر، شهرهای دیدنی دیگری از جمله ناگازاکی و کاگوشیما نیز در این جزیره زیبا و شگفت انگیز قرار گرفته اند که هر کدامشان به نوعی جذاب هستند.

جزیره کیوشو، سومین جزیره بزرگ ژاپنجزیره کیوشو، سومین جزیره بزرگ ژاپن

جزیره شیکوکو، چهارمین جزیره بزرگ ژاپن

جزیره شیکوکو در میان 4 جزیره اصلی ژاپن از همه کوچکتر است. این جزیره در شرق جزیره کیوشو یعنی سومین جزیره بزرگ ژاپن و در جنوب شرقی جزیر هونشو یعنی بزرگترین جزیره ژاپن قرار گرفته است. این جزیره که شهرهایی مثل ماتسویاما و کوچی را در خود جای داده، حال و هوای متفاوتی با جزایر دیگر ژاپن دارد و همیشه از آن به عنوان جزیره فرهنگی ژاپن یاد می شود. دلیل این مساله این است که در آن معابد بودایی متعددی وجود دارد و خیلی از شاعران سبک هایکو اهل این جزیره هستند. گفتنی است که بازدیدکنندگان می توانند با قدم زدن در حاشیه این جزیره از تک تک 88 معبدی که در آن وجود دارد، دیدن کنند.

این جزیره درست مثل جزایر دیگر ژاپن طبیعت کوهستانی دارد. اما تفاوتش با دیگر جزایر ژاپن در این است که کوهستان هایش خیلی کوچکتر از کوهستان های دیگر نقاط این کشور هستند و ارتفاع هیچ کدام از قله هایش بیشتر از 1828 متر نیست. نکته جالب دیگر اینکه هیچ کوه آتشفشانی در جزیره شیکوکو وجود ندارد و می توان گفت که این مورد نیز یکی از مهمترین تفاوت های جزیره شیکوکو با 3 جزیره اصلی دیگر ژاپن است.

همان طور که حدسش را می زنید، ژاپن جدای از اینکه کشور بسیار پیشرفته ای است، زیبایی کم نظیری هم دارد و به جرئت می توان عنوان یکی از شگفت انگیزترین کشورهای آسیایی و حتی یکی از خاص ترین کشورهای دنیا را به آن داد. به همین خاطر است که خیلی از توریستان از راه خیلی دور راهی آسیا می شوند تا بتوانند این کشور منحصر به فرد با جزایر زیبایش را از نزدیک ببینند. راستی شما دوست دارید که کدامیک از این جزیره های ژاپن را از نزدیک ببینید؟ هونشو، هوکایدو، کیوشو یا شیکوکو؟


درباره جزایر معروف بیشتر بخوانید:

بزرگترین جزیره ایران در خلیج فارس

5 جزیره شگفت انگیز در ترکیه

دانستنی های جالب درباره جزیره بورا بورا

بزرگترین جزیره جهان را بشناسید

بزرگترین جزیره جهان جزیره ای بسیار سرد به نام گرینلند است. بزرگترین جزیره دنیا جمعیت کمی دارد. نکات جالب دیگری درباره آن وجود دارد که آن را بررسی کرده ایم.

بزرگترین جزیره جهان کدام است؟

جزیره ای که عنوان بزرگترین جزیره جهان را به خود اختصاص داده است، جزیره ای است که فقط 57 هزار نفر در آن زندگی می کنند. جزیره ای که هوای یخی دارد و حتی سطح زمین آن را یخ پوشانده است و همیشه و در همه ایام سال هوا در آن سرد است. جزیره ای که شرایط زندگی در آن بسیار متفاوت با دیگر جزیره های دنیاست و شرایط آب و هوایی کاملا متفاوتی با جزایر دیگر دنیا دارد. این جزیره با نام گرینلند شناخته می شود. با ما همراه باشید تا شما را با بزرگترین جزیره جهان و البته متفاوت ترین و منحصر به فردترین جزیره جهان آشنا کنیم و یک سری حقایق جالب درباره گرینلند به شما بگوییم. به شما قول می دهیم که اطلاعاتی را در این مطلب بخوانید که حتی باورش برایتان سخت باشد. چراکه به جرئت می توان گفت که گرینلند جزیره ای است که شبیه به آن در هیچ نقطه دیگری در زمین پیدا نمی شود.

درباره بزرگترین جزیره جهان
گریلند  نام یک مجمع الجزایر است. اما به بزرگترین و پرجمعیت ترین جزیره ای که در این مجمع الجزایر وجود دارد نیز گرینلند گفته می شود. این جزیره از 2500 سال قبل از میلاد مسیح سکنه داشته است و تاریخ غنی و ارزشمندی دارد.  این جزیره  به عنوان یکی از سردسیرترین کشورهای دنیا شناخته می شود و در بیشتر روزهای سال دمای زیر صفر درجه سانتیگراد را تجربه می کند. جالب است بدانید که این جزیره با دریاهایی احاطه شده است که آب آن ها یا یخ زده است و یا دمای خیلی پایینی دارد و موقعیت جغرافیایی بسیار خاصی دارد.

نمایی از بزرگترین جزیره جهان

نمایی از بزرگترین جزیره جهان

لوکیشن بزرگترین جزیره جهان
بزرگترین جزیره جهان از سمت جنوب شرقی با اقیانوس اطلس، از سمت شرق با دریای گرینلند، از سمت شمال با اقیانوس قطب شمال و از سمت غرب با خلیج بافین احاطه شده است. نزدیک ترین کشورهایی که به گرینلند به عنوان بزرگترین جزیره جهان نزدیک هستند، کشورهای کانادا و ایسلند هستند. در واقع اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، نزدیک ترین کشور به گرینلند از سمت شرق ایسلند و از سمت غرب کانادا است. 
مساحت بزرگترین جزیره جهان
جزیره گریلند حدود 2 میلیون و 166 کیلومتر مربع مساحت دارد. این جزیره با اینکه بزرگترین جزیره دنیاست، اما به عنوان کم تراکم ترین کشور دنیا شناخته می شود. در این جزیره وسیع حدود 57 هزار نفر زندگی می کنند و بیشتر این افراد در سواحل غربی این جزیره سکونت دارند. اگر به مساحت گرینلند به عنوان بزرگترین جزیره جهان دقت کنید، می بینید که خیلی عجیب است که در جزیره ای به این بزرگی چنین تعداد کمی زندگی می کنند. چراکه مساحت گرینلند تقریبا برابر مجموع مساحت کشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، اتریش، سوئیس و بلژیک است. اما علت اینکه جمعیت چنین جزیره وسیعی تا این اندازه کم است، این است که زندگی در آن بسیار سخت است. علت اینکه می گوییم زندگی در گرینلند سخت است، این است که اولا این جزیره هوای خیلی سردی دارد و دوما اینکه یک سطح یخی بیشتر قسمت های آن را پوشانده است. این سطح یخی حدود ا میلیون و 755 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و حجم آن حدود 2 میلیون و 850 هزار کیلومتر مکعب است.

مساحت بزرگترین جزیره جهان

مساحت بزرگترین جزیره جهان

حقایق جالب درباره بزرگترین جزیره جهان
سطح یخی که روی سطح زمین گرینلند را پوشانده، بین 400 تا 800 هزار سال قدمت دارد و به قدری حجیم است که به هیچ عنوان نمی توان آن را از بین برد. این سطح یخی حدودا 80 درصد از سطح گرینلند را پوشانده است و به همین خاطر عملا مردم می توانند در 20 درصد مساحت باقی مانده خانه سازی کنند و زندگیشان را سپری کنند. با این اوصاف عملا 80 درصد از مساحت بزرگترین جزیره جهان بلا استفاده است.
خورشید در گرینلند برای دو ماه یعنی از 25 ماه می (4 خرداد) تا 25 ماه جولای (3 مرداد) غروب نمی کند. جالب است بدانید که تقریبا در میانه این بازه زمانی یعنی در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد)، گرینلند طولانی ترین روز سال را تجربه می کند و به همین دلیل مردم گرینلند این روز را به عنوان روز تعطیل می شناسند و برای این روز اهمیت خاصی قائل هستند.
ماه جولای یعنی از اواسط تیر تا اواسط مرداد تنها ماهی است که دمای هوای گریلند در طول آن از صفر درجه سانتیگراد بیشتر می شود. این یعنی مردم گرینلند تقریبا در طول 11 ماه از 12 ماه باید با هوای سرد و یخی گرینلند کنار بیاییند و دمای زیر صفر درجه آن را تحمل کنند. با این اوصاف مشخص است که زندگی در گرینلند تا چه اندازه چالش بر انگیز است و مسلما تک تک این 57 هزار نفری که در آن زندگی می کنند، هر روز سال با مشکل های عدیده ای برای گذراندن زندگی روزمره مواجه می شوند.
در گرینلند هیچ جاده ای برای ارتباط بین مناطق مختلف گرینلند وجود ندارد و مردم مجبور هستند که از قایق ها، هواپیماها، هلیکوپترها و سورتمه ها برای تردد بین نقاط مختلف این جزیره استفاده کنند. البته داخل هر کدام از مناطق مسکونی گرینلند جاده سازی انجام شده است. اما مسلما اگر کسی بخواهد از یکی از مناطق این جزیره خارج شود و به منطقه دیگری برود، باید به یکی از روش های گفته شده مسیر مورد نظرش را طی کند.
در نهایت خوب است این را بدانید که گرینلند را به عنوان بخشی از کشور دانمارک می شناسند. اما نکته اینجاست که گرینلند قوانین خاص خودش را دارد و از بعضی از جهات مستقل از دانمارک عمل می کند. لازم به ذکر است که فقط از کشورهای دانمارک و ایسلند به مقصد گرینلند پرواز وجود دارد و هر کسی که بخواهد از گرینلند بازدید کند، باید حتما اول به یکی از کشورهای دانمارک و ایسلند برود.
امیدواریم که شما هم از خواندن حقایق شگفت انگیزی که درباره گرینلند وجود دارد، لذت برده باشید. راستی شما چه حقایق دیگری را درباره گرینلند می دانید؟ اگر اطلاعاتی در این زمینه داریم، خوشحال می شویم که اطلاعاتتان را با ما در میان بگذارید و در بخش نظرات برایمان یادداشتی بگذارید. برای رزرو تورهای ارزان به سرتاسر دنیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

بزرگتریم جزیره جهان گرینلند نام دارد

حقایق جالب درباره بزرگترین جزیره جهان

هتل های سه ستاره استانبول تکسیم آکسارای


آیا شما هم به دنبال پیدا کردن هتل های استانبول هستید و ترجیح می دهیم که به جای اینکه هزینه زیادی بابت اقامت در یک هتل ترکیه بدهید، آن هزینه را خرج خرید و تفریح در استانبول کنید؟ در این صورت بهتر است که این مطلب را از دست ندهید. ما در ادامه بهترین هتل های ارزان استانبول در محله های تکسیم و آکسارای که از محبوب ترین محله های استانبول برای اقامت هستند را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید تا به این هتل های 3 ستاره استانبول در محله های تکسیم و آکسارای نگاهی بیندازیم و شرایط آن ها را بررسی کنیم. اما قبل از آن بهتر است که دو محله تکسیم و آکسارای را با هم مقایسه کنیم و ببینیم که هر کدامشان چه ویژگی هایی دارند و کدامشان برای اقامت شرایط بهتری دارند.

بهترین هتل های سه ستاره تکسیم در استانبول
هتل فیرمان هیلال استانبول: هتل فیرمان هیلال استانبول از نظر دسترسی، از نظر امکانات و از نظر تمیزی به عنوان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تکسیم شناخته می شود. این هتل علاوه بر اینکه 70 اتاق شیک و زیبا دارد، امکانات دیگری مثل سونا و اتاق های ماساژ دارد و با توجه به قیمت پایینی که دارد، می توان گفت که یکی از ایده آل ترین گزینه های موجود برای اقامت ارزان در محله تکسیم استانبول است.
هتل استار تکسیم استانبول: هتل استار تکسیم از نظر لوکیشن یکی از بهترین هتل های سه ستاره تکسیم استانبول است. شما با اقامت در این هتل با پای پیاده می توانید به میدان تکسیم بروید و این یعنی با اقامت در این هتل دسترسی به تمام فروشگاه ها، بوتیک ها و مراکز خرید خوب محله تکسیم و خیابان استقلال برایتان آسان می شود. این هتل یک هتل خلوت است و فقط 27 اتاق مهمان دارد و اقامت در آن معمولا برای کسانی جالب است که می خواهند یک هتل دنج، آرام و زیبا را در مرکز شلوغی های استانبول رزرو کنند.
بهترین هتل های سه ستاره آکسارای در استانبول
هتل دلتا استانبول: هتل دلتا استانبول که حدودا 200 تا 250 متر با ایستگاه تراموا آکسارای فاصله دارد، یکی از بهترین هتل های سه ستاره محله آکسارای استانبول محسوب می شود. این هتل با اینکه یک هتل سه ستاره است، اما دیزاین بسیار لوکس و زیبایی دارد و شما می توانید با انتخاب آن با یک هزینه معقول و مقرون به صرفه یک اقامت راحت و دلچسب را تجربه کنید. پس اگر دیزاین هتل برایتان اهمیت دارد، اما بحث هزینه ها هم برایتان مهم است و به دنبال رزرو یک هتل شیک و ارزان در محله آکسارای هستید، بهتر است که همین هتل را انتخاب کنید.
هتل گرند اونال استانبول: هتل گرند اونال استانبول که در محله آکسارای و دقیقا در مرکز شهر استانبول واقع شده، به عنوان یکی از بهترین هتل های سه ستاره آکسارای شناخته می شود. این هتل علاوه بر اینکه به دریا چشم انداز دارد، اتاق های راحتی برای اقامت دارد. اتاق های این هتل سه ستاره در استانبول دارای دکوراسیون کرم قهوه ای رنگ هستند و معمولا هر کسی که در آن ها اقامت می کند، از آرامشی که در این هتل احساس می شود، تعریف می کنند. 
شما فکر می کنید که کدامیک از هتل هایی که در این مطلب تحت عنوان بهترین هتل های سه ستاره استانبول در تکسیم و آکسارای معرفی شدند، برای اقامت شما شرایط ایده آل تری دارند؟ راستی شما دوست دارید که در محله تکسیم اقامت کنید یا محله آکسارای؟ برای رزرو ارزانترین تور استانبول با ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

چرا تورهای کیش آژانس هواپیمایی مهرپرواز

کیش به عنوان یکی از محبوب ترین شهرهای کشورمان و البته یکی از خاص ترین جزایر ایران یک مقصد گردشگری ایده آل برای یک سفر داخلی ارزان است. این جزیره حال و هوای توریستی دارد و به قدری اقامت در آن جالب و هیجان انگیز است که محال است کسی از آن بازدید کند و دلش نخواهد که دوباره و دوباره به این جزیره جنوبی در کشورمان سفر کند.  این جزیره بهترین و به روزترین اماکن تفریحی را در خود جای داده است و خاص ترین و بهترین مراکز خرید در آن واقع شده اند. در این جزیره جاذبه های گردشگری متعددی وجود دارد و برنامه های بسیار شاد و مفرحی در آن میزبانی می شوند. گذشته از این ها، این جزیره از نظر تمیزی نیز حرف اول را در میان شهرهای ایران می زند و سفر به آن به اندازه سفر به یک کشور خارجی جذاب و هیجان انگیز است! خبر خوب اینکه ما ارزان ترین تور کیش را در آژانس مسافرتی مهر پرواز برایتان برگزار می کنیم تا بدین شکل تجربه سفر به کیش را برایتان با تور مسافرتی دلنشین تر کنیم!

نوروزتان را در کیش جشن بگیرید

سفر به کیش یکی از بهترین سفرهای نوروزی داخلی است. به این دلیل که در طول نوروز بهترین جشنواره های نوروزی با بهترین و شادترین برنامه های تفریحی در جزیره کیش برگزار می شوند و از طرفی هوای این جزیره نیز در ایام نوروز برای تفریح و گشت و گذار عالی می شود.  با این حساب اگر شما هم می خواهید که در یک سری جشنواره جالب و مهیج شرکت کنید و در ضمن خرید نوروزی تان را هم از مراکز خرید کیش انجام دهید و گذشته از این ها، با استفاده از اماکن تفریحی جذاب کیش شادترین نوروز را برای خودتان رقم بزنید، حتما در تور کیش نوروز شرکت کنید. 

چرا تورهای ازمیر آژانس مسافرتی مهرپرواز؟


بدروم، شهری در سواحل دریای اژه که ترکیبی از مناظر و سرگرمی ها را ارائه می دهد. یک سفر عالی باتور ارزان بدرومویژه پاییز به این شهر ساحلی داشته باشید، سپس با بازدید از قلعه ای که در زمان جنگ های صلیبی ساخته شده، نگاهی گذرا به گذشته بدروم بیندازید. بدروم با پس زمینه آبی لاجوردی، ساحلی طولانی با درختان نخل و جذابیت عجیب و غریب شهری پر ماجرا است که نماد آن برجسته ترین بنای دیدنی شهر یعنی قلعه سنت پیتر ساخته شده توسط شوالیه های صلیبی رودس است که شما را به گذشته می برد. کافه های پر از گل و خیابان های سفید، همه و همه نوید بخش سفری بی نظیر باتور بدروم ترکیه به این شهر بی نظیر هستند.

ممکن است تصور شود که بهترین راه برای کاوش در یونان باستان رفتن به یونان است. اما واقعیت این است که مرزهای مدرن ما آمفی تئاترها و آثار باستانی قدیمی را در یک کشور واحد جمع آوری نمی کنند. دور از آن! شما می توانید سهم کافی از سایت های یونان باستان را برای کاوش در اینجا در بدروم داشته باشید. تنوع بسیار زیادی از دوره های نمایشی در بدروم نکته ای قابل تأمل است.

 

بدروم یک منطقه و شهر بندری ای در استان موغله کشور ترکیه و در ناحیه جنوب غربی منطقه ی اژه قرار دارد. شهر بدروم در قسمت جنوبی سواحل جزیره بدروم قرار دارد. در زمان باستان شهر بدروم با نام هالیکارناس نامیده می شده که به خاطر وجود آرامگاه هالیکارناسوس که یکی از عجایب هفتگانه به شمار می آمده است مشهور بود. شبه جزیره بدروم یکی از شیک ترین مناطق گردشگری در ترکیه است. بدروم با دارا بودن معماری تاریخی، سواحل فوق العاده، خانه های سفید، دهکده های ماهیگیری و کلوپ های شبانه معروف سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. شهر بدروم در فصل تابستان بسیار تماشایی و دیدنی می شود چون در این زمان سطح شهر سرشار از گل های کاغذی به رنگ های نارنجی و بنفش می شود که از خانه های سفید این شهر به خیابان های باریکش سرازیر می شوند هم چنین بدروم مرکز قایق های بادبانی در ترکیه می باشد و با دارا بودن تفرجگاه های ساحلی خود که دارای استانداردهای بین المللی می باشند بهترین مقصد برای مسافرین تورهای مسافرتی علاقمندان تفریح با قایق های بادبانی در اژه و مدیترانه می باشد. در شهر بدروم می توانید در آب های بسیار تمیز شنا کنید، غاصی کنید و به خصوص به اکتشاف صخره های مرجانی و غارها بروید باید گفت که آب ها دارای اسفنج های رنگارنگ از هر نوع، شکل و اندازه ای می باشند و همینطور دارای تنوع بی نظیری از آبزیان مانند اختاپوس ها می باشند. شهرت قایقرانی های بدروم به دوران باستان باز می گردد و امروزه هنوز هم صنعتگران قایق های بادبانی سنتی نیز می سازند. چنانچه این شهر زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یاد ماندنی را با آفر تور بدروم تجربه خواهید کرد. 

نوروزتان را در بدروم جشن بگیرید

تجربه ی سفر بی نظیر در ایام نوروز به شهر ساحلی که رفته رفته همچون استانبول و آنتالیا در دل مردم دنیا جا باز می کند. از سواحل بی نظیر دریای اژه گرفته تا قلعه ها و بناهای باستانی. بدروم یک مکان دوست داشتنی برای بازدید و همچنین ماه عسل زوج های جوان می باشد. در این راستا پیشنهاد می کنیم حتما از تور بدروم نوروز 1400 آژانس مهرپرواز استفاده کنید تا تعطیلاتی بی نظیر را در اینجا با تور نوروزی سپری کنید.