وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

مراکز خرید شهر وان ترکیه را بشناسید

مراکز خرید شهر وان ترکیه قیمت‌های مناسبی دارند و ایرانیان زیادی برای خرید به این شهر سفر می‌کنند. در ادامه به بررسی بهترین و ارزان ترین مراکز خرید وان ترکیه می‌پردازیم.

وان از شهرهای محبوب ایرانیان برای سفر به ترکیه است. دلیل اینکه ایرانیان زیادی آن را برای سفر انتخاب می‌کنند این است که شهر وان به مرزهای ایران نزدیک است و طبیعت و جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد. دلیل دیگر آن وجود مراکز خرید زیاد و قیمت‌های ارزان است. در ادامه بیشتر به بررسی این موارد می‌پردازیم.



خرید در شهر وان ترکیه

شهر وان ترکیه مراکز خرید زیادی دارد. برندهای زیادی در این شهر شعبه دارند که از این لحاظ می‌توان گفت مانند شهرهای پرطرفداری مانند استانبول و آنتالیا است. اگر خرید در سفر برای شما اهمیت زیادی دارد، وان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. زیرا هم به ایران نزدیکی تر است و هم هزینه بسیار کم تری را برای سفر خود می‌پردازید.

شهر وان به نسبت جمعیت خود و مساحتی که دارد، تعداد زیادی مرکز خرید دارد. در این شهر می‌توانید هم برندهای ترک را پیدا کنید و هم از برندهای بین المللی خرید کنید. در این شهر می‌توانید پوشاک را با تنوع بسیار زیادی پیدا کنید و همچنین لوازم الکترونیکی، صنایع دستی، فرش و قالی، ظروف برنجی و مسی، زیورآلات، قوری و به صورت خلاصه بسیاری از اجناس را می‌توانید در وان خریداری کنید. همچنین می‌توانید شیرینی‌های ترکیه مانند باقلوا را نیز خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید وان ترکیه

در ادامه بهترین مراکز خرید وان ترکیه را به شما معرفی می‌کنیم تا قبل از سفر به این شهر با آن‌ها آشنا شوید. در ضمن شما می‌توانید برای این که سفر ارزانی داشته باشید از تور وان در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. تور زمینی وان محبوب ترین شکل سفر به شهر وان ترکیه است. سفر به وان از ایران اکثرا به صورت زمینی انجام می‌شود و معمولا به دلیل گران بودن پروازها و ترجیح مسافران به سفر زمینی، سفر هوایی به این شهر وجود ندارد.

تور زمینی وان نیز با اتوبوس و قطار قابل برگزاری است. تور وان با اتوبوس نیز ارزان تر از قطار است. در تور وان زمینی شما باید از مرز خوی (مرز رازی) عبور کنید.


مرکز خرید وان ای وی ام

مرکز خرید وان ای وی ام

مرکز خرید وان AVM فروشگاه‌های متعددی برای خرید اجناس گوناگون دارد. در این مرکز خرید 5 طبقه می‌توانید بهترین برندهای لباس مردانه و زنانه و ورزشی را پیدا کنید. همچنین لوازم آرایشی، بهداشتی، لوازم خانگی، دکوراسیون، لوازم التحریر و غیره را پیدا کنید. این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید وان است و معروف ترین برندها یدنیا در آن فعالیت می‌کنند.

این مرکز خرید چندین کافه و رستوران با غذاهای متنوع دارد. از امکانات دیگر این مرکز خرید، 7 سالن سینما و محوطه بازی برای کودکان است.

مرکز خرید آیدین پریهان ای وی ام وان

این مرکز خرید در نقطه خوبی از شهر وان یعنی در مرکز این شهر واقع شده است. بنابراین بهترین دسترسی را برای گردشگران می‌تواند داشته باشد. در این مرکز خرید میز فروشگاه‌های متنوع لباس مردانه و زنانه و چندین فروشگاه برای لباس کودکان و نوجوانان وجود دارد. همچنین فروشگاه‌های لوازم دیجیتالی، شیرینی فروشی و کافه و رستوران نیز در این مرکز خرید وجود دارند. این مرکز خرید به دلیل قرارگیری در مرکز شهر به بسیاری از هتل‌های شهر نزدیک است.

مرکز خرید ترکوز وان

این مرکز خرید قیمت‌های مناسبی را ارائه می‌دهد و در مرکز شهر قرار گرفته است. فروشنده‌های آن اکثرا مردم اهل شهر وان هستند. در این مرکز خرید به دلیل محلی بودن فروشنده‌ها بیشتر اوقات به زبان ترکی صحبت می‌شود و تعداد کمی‌از فروشندگان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. لباس‌های با کیفیت خارجی با برندهای اروپایی و همچنین اجناس ترک را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. همچنین مانند سایر مراکز خرید، در این مرکز خرید نیز کافه برای استراحت و یک سینما وجود دارد.

بازار روس‌ها در وان برای خرید ارزان

این بازار از بازارهای ارزان وان است و مرکز شهر قرار دارد و از چندین خیابان تشکیل شده است. این بازار فضای سنتی تری نسبت به سایر مراکز خرید مدرن و لوکس وان دارد و به دلیل قیمت‌های مناسب آن طرفدارن زیادی دارد. کالاهای روس و سایر کالاهای مخالف را می‌توانید در آن پیدا کنید.

بازار سنتی وان

بازار قدیمی‌وان و فروشگاه‌های خیابان جمهوریت و کاظم کاربکر

بازارهای قدیمی‌بر خلاف مراکز خرید در خیابان‌ها قرار گرفته اند و می‌توانید از مغازه‌های و فروشگاه‌هایی که در خیابان‌های اصلی وان هستند خرید کنید. خیابان جمهوریت وان و خیابان کاظم کارابکر از خیابان‌های معروف این شهر است که در آن می‌توانید از اجناس سنتی گرفته تا برندهای بین المللی را پیدا کنید.

سایر مراکز خرید معروف شهر وان ترکیه، مرکز خرید وان متروپولیتن، اوتلت وان، آتاسوی آرت، نمایندگی برندهای بین المللی، بازار اروپا، بازار لیمون و آتایوس سیلور هستند.

سفر به سایر شهرهای ترکیه

شما می‌توانید به شهرهای دیگر ترکیه برای خرید نیز سفر کنید تا در کنار آن از جاذبه‌های گردشگری آن‌ها نیز بازدید کنید. شهرهایی مانند استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس، ازمیر، بدروم و… در کنار جاذبه‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی مراکز خرید خوبی نیز دارند. یک از این شهرها شهر بدروم است که ساحل زیبا و طبیعتی فوق العاده و آب و هوایی متفاوت دارد که می‌توانید در تور بدورم از آن بازدید کنید.

بدروم نیز همچون مارماریس و آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای است. ویژگی این آب و هوا تابستان‌های گرم و آفتابی و زمستان‌های معتدل و در برهه ای بارانی است. گرمترین موقع در بدروم ماه آگوست و سردترین نیز ماه فوریه می‌باشد.

لازم به ذکر است که بیشتر برند‌های بنام دنیا در پاساژهای بدروم نمایندگی‌های فعال دارند از مراکز خرید بدروم می‌توان به مرکز خرید میدتاون بدروم، مرکز خرید اواسیس بدروم، مرکز خرید اونیو بدروم و بازار قدیمی‌بدروم اشاره کرد.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می‌توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می‌توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر‌های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را با بهترین قیمت‌ها به شما مسافران گرامی‌ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می‌توانید از خدمات آن‌ها بهرمند شوید. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.