وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

بهترین فصل و زمان سفر به کشور تایلند

اقتصاد ایران: بهترین زمان سفر به تایلند برای گردشگرانی که به این کشور زیبا سفر می کنند اهمیت دارد. در ادامه بهترین فصل و زمان سفر به تایلند را بررسی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، تایلند، جواهری در ناحیه جنوب شرقی آسیا است که به عنوان سرزمین لبخندها نیز شناخته می‌شود. با سفر به این کشور متوجه خواهید شد که مردم آن به گرمی با شما برخورد می‌کنند، گویی دوستی هستید که بعد از مدت ها به خانه بازمی‌گردید. این کشور به اندازه کافی توسعه یافته است که تعطیلات مجلل را در برخی از شهرهای فوق مدرن خود مانند بانکوک، پاتایا و پوکت به شما ارائه دهد. سواحل، کوه‌ها و جزایر کشور تایلند آن را به یک مقصد جذاب برای سفر تبدیل می کند. این کشور طبیعت خود را به خوبی حفظ کرده است تا بهترین تجربه از تعطیلات را به شما ارائه دهد.


بهترین زمان سفر به تایلند از نظر آب و هوا

اگرچه آب و هوا در سراسر تایلند متفاوت است، اما می توانید در تمام طول سال از آن بازدید کنید. بهترین زمان سفر به تایلند از نوامبر تا اوایل آوریل است. این زمانی است که بارش باران کم است و آسمان صاف می شود. روزها گرم و مناسب برای گردش در ساحل یا بازدید از مکان های دیدنی تایلند است. از آوریل به بعد گرما شدیدتر می شود و ژوئن دوباره شروع فصل بارانی است.

اگر قصد سفر به تایلند را دارید ما می توانیم در آماده سازی و برنامه ریزی برای تعطیلات خود به شما کمک کنیم. بسته به انتخاب خود می توانید از پکیج های متنوع تور لحظه آخری تایلند در آژانس هواپیمایی مهرپرواز استفاده کنید. همچنین می توانید برای رزرو بلیط و اقامت در هتل از ما کمک بگیرید. برای خدمات ویزای تایلند نیز می توانید به کارشناسان ما اعتماد کنید.

ارتباط با مردمانی خنده رو و به شدت مهربان، استراحت در سواحل بهشتی، غواصی در آب های کریستالی و ماجراجویی در غارها دیگر اماکن شگفت انگیزی که فقط در تایلند پیدا می شوند شما را عاشق این سرزمین می کند. آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان تایلند، شرایط را به نحوی برای شما خود ایجاد می نماید تا با کمترین هزینه به این کشور سفر کنید.

 فصل های سیزن تایلند (نوامبر تا فوریه)

در ماه های نوامبر تا فوریه که در سایر نقاط جهان ممکن است زمستان باشد، اما بهترین آب و هوا برای سفر به تایلند است. هوا در این زمان چندان مرطوب نیست و خورشید آنقدر شدید نمی تابد که در عرض چند دقیقه خیس عرق شوید. عصرها با نسیم خنکی که از دریا می وزد تجربه دلپذیری خواهید داشت. فصل اوج سفر به تایلند را ژانویه، نوامبر و دسامبر در نظر می گیرند. بنابراین می توانید این ماه ها را به عنوان بهترین زمان سفر به تایلند انتخاب کنید که شامل پاییز و اوایل زمستان می شود.

این زمان، فصل زمستان تایلند است اما سرد نیست و دمای هوا از 18 تا 32 درجه سانتی گراد متغیر است. فصل زمستان بهترین زمان برای سفر به تایلند است. دمای هوا معتدل است و روزها آفتابی هستند که آن را برای گشت و گذار و یا استراحت در ساحل به گزینه ای عالی تبدیل می‌کند. با این حال، همانطور که گردشگری در هر کشوری با بهبود آب و هوا رونق پیدا می کند، تایلند نیز در فصل زمستان شلوغ می شود. کریسمس و سال نوی چینی نیز از رویدادها جذاب این فصل در تایلند است.

در این فصل در کنار ساحل هوا گرم و دلپذیر است. با این حال، اگر به سمت کوه‌ها یا در داخل شهرهای کشور می‌روید، ممکن است شب‌ها خنک‌تر شود و بهتر است یک شال یا ژاکت سبک همراه داشته باشید.

شما می توانید با تور لحظه آخری پوکت به راحتی در دوران کرونا به تایلند سفر کنید. شرایط سفر به پوکت در دوران کرونا به این شکل است که با دوز واکسن تزریق شده و تست PCR می توانید بدون قرنطینه در هتل، در سطح جزیره پوکت تردد کنید و از امکانات تفریحی و ساحلی آن استفاده کنید. کشور تایلند تحت برنامه سندباکس، این طرح را برای سهولت سفر به پوکت تایلند اجرا کرده است.

فصل معمولی (شولدر سیزن) تایلند (سپتامبر تا اکتبر)

در این ماه ها آب و هوا در حال بهتر شدن است، اما ما هنوز به فصل اوج گردشگری نرسیده ایم. بارندگی پراکنده در تایلند وجود خواهد داشت اما روزها شروع به خشک شدن می کنند. دما و رطوبت نیز شروع به کاهش می کند. سواحل تایلند آنچنان شلوغ نیستند و اگر با رگبارهای گاه و بیگاه مشکلی ندارید و از آن لذت می برید، این ماه ها در اواخر تابستان و اوایل پاییز می توانند زمان خوبی برای بازدید باشند.

 فصل گرم و لو سیزن تایلند (آوریل تا می)

بسیاری از افراد می گویند هیچ زمان بدی برای بازدید از تایلند وجود ندارد، اما ممکن است زمان ناخوشایندی از نظر گردشگران وجود داشته باشد. در واقع ماه‌های آوریل تا مه (اواسط بهار) از ماه‌های گرم این کشور هستند و اگر نمی‌توانید گرما را تحمل کنید، بهتر است از گذراندن تعطیلات در این زمان اجتناب کنید. در این زمان از سال دمای تایلند بین 30 تا 34 درجه سانتی گراد است.

فصل تابستان در تایلند یک فصل لو سیزن در نظر گرفته شود، اما گردشگرانی هستند که این ماه ها را برای سفر خود به تایلند انتخاب می کنند. در این این زمان از سال، روزها گرم است و اندکی نسیم در غروب مشاهده می شود. آب و هوا در فصل خشک تایلند در واقع زمان مناسبی برای دریافت تخفیف های عالی برای اقامت و خرید تور است. زیرا تعداد گردشگران در این زمان کم است و هتل ها مایلند به شما تخفیف های نسبت به فصل های سیزن ارائه دهند.

فصل مرطوب و لو سیزن تایلند (ژوئیه تا سپتامبر)

در ماه ژوئیه به بعد باران های موسمی آغاز می شود و سه ماه مرطوب پیش روی گردشگران است که جذابیت کمی برای گردشگران تایلند دارد. خیابان ها پر آب می شوند، هوا مرطوب می شود و شما نمی توانید کاری انجام دهید جز اینکه در اتاق هتل خود بنشینید و به آبی که از ساختمان می ریزد خیره شوید. دمای هوا در این فصل بین 23 تا 29 درجه سانتی گراد است.

وقتی در تایلند باران می بارد، به معنای واقعی کلمه باران می بارد. آسمان باز می شود و تمام آبی را که دارند رها می کند و این شرایط به مدت 4 ماه تقریباً بدون وقفه ادامه دارد. اگر بادهای موسمی را دوست دارید و از گردش در زیر باران لذت می برید، این فصل برای شما مناسب است.

هر بار که بیرون می روید، یک چتر و یک بارانی همراه خود داشته باشید. از کفش های بارانی نیز استفاده کنید. یک کتاب نیز در دسترس داشته باشید برای مواقعی که نمی توانید بیرون بروید بتوانید مطالعه داشته باشید و از زمان خود استفاده کنید.


بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.