وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

بهترین مراکز خرید استانبول در نوروز ۱۴۰۱

انتخاب بهترین مراکز خرید استانبول در نوروز 1401 شاید کار آسانی برای گردشگران نباشد. پس در این مطلب بهترین مراکز خرید استانبول را بررسی کرده ایم تا خرید بهتری را تجربه کنید.


بیش از 400 مرکز خرید مختلف در استانبول وجود دارد و مسلم است که هیچ کسی نمی تواند در تور نوروزی استانبول از تک تک این مراکز خرید دیدن کند. حالا سوال اینجاست که اگر کسی بخواهد خرید نوروزی خود را در استانبول انجام دهد و لباس های عید و انواع اجناس دیگر را در تور استانبول عید 1401 از استانبول تهیه کند، بهتر است که به کدامیک از این مراکز خرید در استانبول مراجعه کند؟

استانبول در سال های اخیر همواره در میان ده شهر توریستی و برتر جهان بوده است و آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ارائه بهترین تورهای استانبول عید نوروز 1401، خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به این شهر بی نظیر برای شما بسازد.
 
بهترین مراکز خرید استانبول
ما امروز می خواهیم به این سوال متداول پاسخ دهیم. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مراکز خرید استانبول در نوروز 1401 آشنا کنیم و به شما بگوییم که کدام مراکز خرید استانبول برای خرید لباس های نوروزی گزینه های بهتری هستند. پیشنهاد می کنیم که به مراکز خرید زیر بروید تا هم اجناس فوق العاده ای را انجام دهید و هم اینکه این کار زمان زیادی از سفر شما نگیرد.
 
خرید نوروزی در مرکز خرید مال آف استانبول
مرکز خرید مال آف استانبول که یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول است، برترین و معروف ترین شعب برندهای لباس را در خود جای داده است و به عنوان کاربردی ترین مرکز خرید استانبول شناخته می شود. به این معنی که هر کسی که از آن دیدن کند، می تواند خریدهای مورد نظرش را به آسانی انجام دهد و اجناسی که به دنبالشان است را به راحتی پیدا کند. خوبی این مرکز خرید به این است که یک شهربازی بزرگ هم دارد که کودکان عاشقش می شوند. پس اگر به دنبال یک مرکز خرید خوب برای خرید و تفریح خانوادگی هستید، این مرکز خرید می تواند برایتان گزینه ایده آلی باشد.
 

مرکز خرید مال آف استانبول

 
خرید نوروزی در مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول
اجازه دهید همین اول به شما بگوییم که مرکز خرید ایستینیه پارک یکی از گرانترین مراکز خرید استانبول است. پس بهتر است که فقط در صورتی برای بازدید از این مرکز خرید وقت بگذارید که به دنبال این باشید که یک کیف لوئی ویتون بخرید یا از برند زیورآلات تیفانی خرید کنید. البته حتی اگر قصد خرید از چنین برندهای لوکسی را هم نداشته باشید، باز هم می توانید برای دیدن اجناس لاکچری این برندها به این مرکز خرید سر بزنید و باز هم اوقات خوشی را در این مرکز خرید سپری کنید. در کل می توانیم بگوییم که ایستینیه پارک که در منطقه ساریر قرار گرفته است، یک مرکز خرید کاملا منحصر به فرد است که بازدید از آن تجربه جالبی می تواند باشد. مخصوصا اینکه در مرکز خرید ایستینه پارک فضاهای سرسبز بسبار زیبایی طراحی شده است و به جز فروشگاه های لوکس، یک مرکز تفریحی بسیار جذاب نیز در آن ساخته شده است.
 
خرید نوروزی در مرکز خرید زورلو سنتر استانبول
زورلو نام یک مجتمع مسکونی اداری تجاری چند منظوره است که به جز یک مرکز خرید جذاب با برندهای لوکس، یک سالن نمایشی، یک هتل 5 ستاره، یک سری اداره و همچنین تعدادی واحد مسکونی را در خود جای داده است. با این اوصاف بد نیست که در تور استانبول ویژه نوروز به این مرکز خرید سر بزنید تا هم یک اجرای جذاب از موزیسین های مطرح را در سالن نمایشی آن ببینید و هم از فروشگاه های بی نظیر آن دیدن کنید و با کیفیت ترین لباس های عید را از آن ها خریداری کنید. با مراجعه به مرکز خرید زورلو سنتر می توانید یک روز به یادماندنی و دلچسب را به خرید و تفریح در استانبول سپری کنید.

شما با تور ترکیه نوروز 1401 می توانید ارزان تر به استانبول و سایر شهرهای ساحلی ترکیه سفر کنید. نمی توان از زیبایی ترکیه در فصل بهار مخصوصا در ایام نوروز به سادگی گذشت، مخصوصا اینکه آب و هوای معتدلی در کشور حاکم است و درختان با شکوفه ها در مقابل بناهای تاریخی مزین شده اند. با خرید تور ترکیه نوروز 1401 آژانس مهرپرواز راحت تر به این کشور سفر کنید و لذت ببرید.
 

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

 
خرید نوروزی در مرکز خرید جواهر استانبول
مرکز خرید جواهر یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول، اروپا و حتی دنیاست و تنوع لباس ها در آن بسیار زیاد است. این مرکز خرید به خاطر وسعت زیاد، فروشگاه های جذاب و تنوع بالایی که دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول شناخته می شود و علی الخصوص مسافران ایرانی در ایام نوروز از خرید از آن استقبال زیادی می کنند. چرا که این مرکز خرید معروف که در منطقه شیشلی قرار گرفته است، برای خرید لباس های جذاب و ترندی گزینه بی نظیری است و معمولا لباس های موجود در فروشگاه های آن باب میل سلیقه ایرانیان است. پس بهتر است که شما هم در تور استانبول نوروز 1401 از مرکز خرید جواهر استانبول دیدن کنید تا شما هم بتوانید در طول یک روز تمامی خریدهایتان را برای همه اعضای خانواده تان انجام دهید و با خیال راحت، باقی روزهای اقامتتان در استانبول را به گشت و گذار و تفریح سپری کنید.

شما می توانید برای رزرو تور ارزان استانبول نوروز 1401 با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. لیست قیمت تورهای خارجی آژانس مسافرتی مهرپرواز با توجه به ارائه پکیج های متنوع بسیار مقرون به صرفه است و می توانید مناسب ترین هتل را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

 
مزکز خرید جواهر استانبول

 
بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز
شهر استانبول مراکز خرید زیادی دارد که شما می تواند با توجه به بودجه خود هر کدام از آن ها را انتخاب کنید. به طور کلی استانبول یک مقصد عالی برای افرادی است که به خرید علاقه دارند. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.