وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

تور تایلند نوروز ۱۴۰۱؛ بهترین زمان سفر

رزرو سفر با تور تایلند نوروز ۱۴۰۱ می تواند بسیار جذاب باشد. زیرا تایلند در این ایام آب و هوای مناسبی دارد و می توانید از قیمت های کم تری نسبت به ماه های دیگر برخوردار شوید.

تایلند یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان است. این کشور درآمد زیادی را از گردشگری به دست می آورد. قبل از کرونا و در سال ۲۰۱۹ تعداد ۳۹ میلیون گردشگر از این کشور بازدید کرده اند. این تعداد البته در طول دوران کرونا سقوط کرد اما به آرامی بهبود یافت. در سال‌های اخیر با تعداد زیاد گردشگران، شهرهایی مانند بانکوک و سواحل پوکت شلوغ می شود و شاهد حضور گردشگران زیادی خواهید بود.

 

تور تایلند نوروز ۱۴۰۱؛ بهترین زمان سفر

نمایی از بانکوک تایلند

 

بهترین زمان سال برای بازدید از تایلند

تایلند مقصدی در تمام طول سال است که می توانید از آن لذت ببرید. با این حال، فصول زیادی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید تا بتوانید برای آب و هوای مطلوب برنامه ریزی کنید. به طور کلی، نوامبر تا آوریل به عنوان بهترین ماه سفر به تایلند دیده می شود. بنابراین آب و هوای تایلند در دوران نوروز بسیار مناسب است. بنابراین بهترین فرصت است تا با تور تایلند نوروز ۱۴۰۱ به این کشور سفر کنید. ما در مهرپرواز در نظر داریم تا با ارائه تور تایلند ارزان نوروز ۱۴۰۱ شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که بتوانید راحتتر پکیج تور تایلند را خریداری کرده و هزینه زیادی را متحمل نشوید.

شهرهایی مانند بانکوک و چیانگ مای در شمال از دمای معتدل‌تری در زمستان و نوروز برخوردار هستند. منظور از ملایم بودن این است که شما همچنان روزهای گرم ۲۵-۳۲ درجه را خواهید داشت، اما رطوبت و دمای شدید (۳۵+) دیگر وجود ندارد.

شهر بانکوک در تابستان ها بسیار مرطوب است و رسیدن به دمای ۴۰ درجه غیرقابل تحمل است و به محض اینکه از در بیرون می روید عرق می کنید. فصل تابستان همچنین باعث کاهش کیفیت هوا می شود که می تواند شهرها را بسیار بیشتر از حد معمول مه آلود کند.

جزایر جنوب بسته به اینکه در کدام سمت کشور هستید، فصل های مناسب مختلفی دارند. بهترین فصل سفر به دریای آندامان در شرق تایلند برعکس شهرهای خلیج تایلند است. بهترین زمان برای بازدید از دریای آندامان (پوکت، کو فی فی، جزایر سیمیلان، کرابی) بین نوامبر و آوریل است. برعکس، بهترین زمان برای بازدید از خلیج تایلند (کوه فانگان، کوه سامویی، کوه تائو) آوریل تا اکتبر است.

 

تور تایلند نوروز ۱۴۰۱؛ بهترین زمان سفر

جزیره پوکت تایلند

 

سفر به تایلند در دوران کرونا

کشور تایلند و شهر بانکوک قبل از همه‌گیری ویروس کرونا، پربازدیدترین شهر برای گردشگران بود و سالانه بیش از ۲۲ میلیون بازدیدکننده بین‌المللی را به خود جذب می‌کرد. اکنون، پس از راه اندازی مجدد Test & Go ورود مجدد به تایلند در ۱ فوریه ۲۰۲۲، آسان تر شده است و در صورت منفی شدن تست در روز اول و پنجم سفر و با اقامت در هتل هایی خاص تا آماده شدن نتیجه تست، می توان بدون قرنطینه به تمام کشور تایلند سفر کرد.

 

سفر ارزان به تایلند

تایلند یکی از مقرون به صرفه ترین مقاصد سفر در جهان است. جای تعجب نیست که در سال های گذشته به محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است.

اگر مایل به امتحان کردن غذا در بازارهای خیابانی هستید، می توانید غذاهای شگفت انگیز را با قیمت های بسیار پایین پیدا کنید. در برخی از بازارهای شبانه، پد تای لذیذ را با قیمت ارزان ۱.۲ دلار یا ۴۰ بات تایلند دریافت خواهید کرد. برای یک ساعت ماساژ می توانید آن را با هزینه ۳۰۰ بات تایلند انجام دهید. در اکثر نقاط توریستی می توانید هتل ها و هاستل های ارزان زیادی را نیز برای اقامت پیدا کنید.

یکی از بهترین روش های سفر ارزان به تایلند، رزرو پکیج های تور تایلند است. قیمت تور تایلند با توجه به نرخ بلیط هواپیما تایلند و رزرو هتل و همینطور ماهی که قصد دارید به آن جا سفر نمایید متغیر است. از بابت هزینه سفر به تایلند نگرانی نداشته باشید زیرا ما در مهرپرواز سعی بر این داریم تا با ارائه تورهای تایلند ارزان قیمت شرایط را به گونه ای برای شما محیا کنیم تا بتوانید با پرداخت کمترین هزینه از تمامی خدمات تور تایلند استفاده کنید و در نتیجه با خاطره ای خوش از این سرزمین باز گردید.

 

تور تایلند نوروز ۱۴۰۱؛ بهترین زمان سفر

معابد شهر بانکوک

 

جاهای دیدنی بانکوک تایلند

بانکوک همیشه ارزش یک سفر را دارد. پایتخت به خاطر معابد تاریخی و بازارهای رنگارنگ بسیار معروف است و همچنین می توانید در آن از غذاهای خیابانی خوشمزه لذت ببرید.

اولین جایی که در بانکوک باید از آن بازدید کنید، کاخ بزرگ (کاخ سلطنتی) و وات فو در همسایگی آن است که مدرسه معروف بودا است. خانواده سلطنتی در کاخ زندگی نمی‌کنند (این کاخ فقط برای فعالیت‌های رسمی دولتی استفاده می‌شود) و نمی‌توانید به هیچ یک از ساختمان‌ها بروید، اما پیاده روی در محوطه‌ها و معابد باز ارزش دیدن را دارد. این معابد زیباست و هنر معماری آن شگفت انگیز است. بهتر است اول صبح به این معابد مراجعه کنید تا با شلوغی و جمعیت زیاد مواجه نشوید.

توجه کنید که حتما لباس هایی بپوشید که پاها و شانه های شما را بپوشاند. پوشیدن لباس های آشکار بی احترامی تلقی می شود. اگر این کار را نکنید، می توانید شلوار یا پیراهن را در کاخ اجاره کنید. در Wat Pho آنها را به صورت رایگان ارائه می دهند.

بانکوک دارای معابد بسیار زیبایی است. یک وسیله نقلیه توک توک بگیرید تا شما را برای دیدن معابد یک روز به اطراف ببرد. فقط مطمئن شوید که در طول مسیر شما را به خرید نبرد. اگر رانندگان مشتریان را به مغازه‌های خاصی بیاورند، رشوه دریافت می‌کنند. آنها می توانند در این مورد آزاردهنده باشند. این اغلب ارزان ترین و کارآمدترین راه برای دیدن معابد در سراسر بانکوک است.

شما می توانید با رزرو تور بانکوک نوروز ۱۴۰۱ با قیمت های مناسبی به تایلند سفر کنید. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال تجربه یک سفر ناب و به یادماندنی با یک هزینه مقرون به صرفه به بانکوک هستید، آفر تور بانکوک آژانس مسافرتی مهر پرواز را از دست ندهید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

با توجه به آب و هوای خوب و قیمت مناسب برای تورهای تایلند، این کشور انتخاب مناسبی برای سفر در نوروز خواهد بود. همچنین تایلند برای کسانی که به سواحل و طبیعت علاقه دارند بسیار جذاب است. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ۰۲۱۸۸۵۰۷۱۹۰ تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.