وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین
وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط, رزرو هتل

آژانس مهر پرواز|تور استانبول|کوش آداسی|تور لحظه آخری|تور ترکیه|تورآنتالیا|تور تایلند|تورمالزی|تور قبرس|چین

سفر به شهر بدروم ترکیه در فصل بهار

یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان سفر به بدروم در بهار است. اگر شما هم قصد این را دارید که در بهار و عید نوروز به بدروم سفر کنید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ما می خواهیم هر آنچه که باید درباره سفر بهاری به بدروم بدانید را به شما بگوییم. در ادامه در مورد آب و هوای بدروم در بهار، لباس هایی که باید با خودتان به بدروم ببرید، تفریحاتی که می توانید در بهار در بدروم داشته باشید و موارد دیگر به شما توضیحات بسیار مفیدی را ارائه کنیم. پس این مطلب را از دست ندهید.

سفر به شهر بدروم ترکیه در فصل بهار

نمایی از شهر بدروم

 

آب و هوای بدروم در بهار

اول از همه بهتر است که با هم ببینیم که هوای بدروم در ایام بهاری به چه شکل است. وقتی که بهار فرا می رسد، هوای بدروم رفته رفته گرم و گرمتر می شود. اگرچه در ایام بهار هنوز هوا به گرمای تابستان نیست، اما خوشبختانه در این زمان خبری از سوز سرمای زمستان نیز در بدروم نیست. نکته مهمی که باید درباره هوای بدروم در بهار به شما بگوییم، این است که هوای بدروم در طول روز در حوالی 17 درجه سانتیگراد می شود و در نتیجه هوای بسیار خوب، معتدل و دلچسبی دارد. لازم به ذکر است که با اینکه شب ها کمی دمای هوای بدروم افت پیدا می کند، اما به هیچ عنوان خیلی سرد نمی شود. در واقع کمی هوای بدروم در طول شب های بهاری خنک می شود که باز هم دلچسب و دوست داشتنی است.

 

لباس های مناسب برای سفر بهاری به بدروم

برای سفر به بدروم در بهار باید لباس های بهاریتان را در چمدان قرار دهید. چراکه هوای بدروم در بهار مطبوع است.البته اگر خیلی سرمایی هستید، بد نیست که یک عدد بافت نازک نیز در چمدانتان قرار دهید تا اگر در آخر شب کمی سردتان شد، آن را بپوشید. البته بیشتر افراد در سفر بهاری به بدروم به این لباس بافت نیاز پیدا نمی کنند. اما به هر حال بد نیست که شما هم آن را در چمدانتان داشته باشید تا خیالتان از هر جهت راحت تر شود.

 

ارزانترین قیمت تور بدروم بهار

اگر به دنبال ارزانترین قیمت تور بدروم هستید، بهتر است که با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا تور بدروم بهار را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای برگزار می کند. مسلم است که اگر شما تور ارزان بهاری بدروم را از برگزار کننده مستقیم این تور تهیه کنید، از هر نظر برایتان به صرفه تر است و قیمت کمتری را بابت آن تور پرداخت می کنید. پس بهتر است که در این مورد هوشمندانه عمل کنید و حتما تور بدروم ویژه بهار را از ما تهیه کنید.

هتل‌های متنوعی در بدروم وجود دارد که با در نظر گرفتن بودجه و انتظارتان میتوانید انتخاب نمایید لازم به ذکر است که اقامتگاه‌هایی به غیر از هتل‌های 4 و 5 ستاره  هم وجود دارد که فقط از نظر مالی مقرون به صرفه هستند. با این حال مثل آنتالیا برای اینکه یک سفر عالی داشته باشید هتلی را انتخاب کنید که امکانات و تفریحات مفرح و مناسب شما را داشته باشد. لازم یه ذکر است که در تور بدروم اقامت 6 شب و 7 روز را میتوانید اقامت داشته باشید.

سفر به شهر بدروم ترکیه در فصل بهار

فضای داخلی شهر بدروم با خانه های سفید

 

جذاب ترین تفریحات بدروم در بهار

دمای آب دریای بدروم در حوالی بهار در حدود 17 درجه سانتیگراد و حتی بیشتر است و این یعنی امکان تجربه یک سری از تفریحات مهیج آبی در ایام بهار در بدروم وجود دارد. شما به راحتی می توانید در این ایام جت اسکی کنید یا تفریحات دیگر آبی را تجربه کنید. همچنین می توانید از هوای مطبوع بهاری در بدروم برای قدم زدن در خیابان های زیبای بدروم استفاده کنید، از جاذبه های گردشگری بدروم دیدن کنید، کنار ساحل قدم بزنید و از امکانات تفریحی بی نظیر هتل های بدروم استفاده کنید.

 

بهترین مراکز خرید بدروم برای خرید لباس

اگر شما هم قرار است که در ایام بهار به بدروم سفر کنید، بهتر است که لباس هایتان را از همان شهر بدروم خریداری کنید. چراکه شهر بدروم مثل هر شهر دیگری در ترکیه یک سری مرکز خرید و بازار خوب دارد که لباس هایی که بسیار با کیفیت و در عین حال ارزان هستند را به فروش می رسانند. اگر به دنبال خرید لباس خوب و ارزان در بدروم هستید، بهتر است که به مراکز خریدی مثل مرکز خرید میدتاون یا مرکز خرید اوسیس مراجعه کنید. در این دو مرکز خرید می توانید انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه که مناسب فصل بهار هستند را برای خودتان تهیه کنید.

 

سفر به استانبول در فصل بهار

اگر می خواهید به غیر از بدروم به سایر شهرهای ترکیه نیز سفر داشته باشید، حتما شهر استانبول را در لیست خود قرار دهید. استانبول در سال های اخیر همواره در میان ده شهر توریستی و برتر جهان بوده است و آژانس مسافرتی مهرپرواز سعی دارد تا با ارائه بهترین تور استانبول در بهار و عید نوروز، خاطراتی فراموش نشدنی را از سفر به این شهر بی نظیر برای شما بسازد. سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا برای دیدن جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و دوست داشتنی به آن سفر می کنند. سفر به استانبول برای هر قشری با هر سلیقه ای مناسب است، چرا که این شهر زیبا ترکیبی از انواع تفریحات هیجان انگیز و جاذبه های گردشگری را دارد.

سفر به شهر بدروم ترکیه در فصل بهار

شهر استانبول ترکیه

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

بدروم یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه است که می توانید به آن سفر کنید. از دیگر شهرهای ساحلی ترکیه نیز می توانیم آنتالیا، آلانیا و کوش آداسی را معرفی کنیم که هرکدام مانند بدروم زیبایی های خاص خود را دارند. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.